اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به اینکه سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است، گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت نظامی در سوریه انجام دهند در آتش ایجاد شده خودشان خواهند سوخت.

سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: جنجال استفاده از سلاح شیمیایی توطئه آمریکا و برخی کشورهای غربی و عربی برای حمله به سوریه است و کسانی که با شعار دموکراسی و حقوق بشر در دنیا وارد می‌شوند در عمل مراکز تولید سلاح‌های شیمیایی را حمایت می‌کنند و یکی از منابع مهم درآمد قدرت های دنیا استفاده از همین سلاح‌هاست.

وی با محکوم کردن استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه گفت: دولت و ارتش سوریه در شرایطی قرار دارند که نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی ندارند و استفاده از این سلاح برای ایجاد جو روانی علیه موفقیت های ارتش سوریه و توسط تروریستها و حامیان غربی و عربی صورت گرفته است.

به گفته وی، اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت نظامی در سوریه انجام دهند و کار احمقانه‌ای علیه منافع این ملت صورت پذیرد در آتش ایجاد شده خودشان خواهند سوخت.

خسروی بیان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه قطعی است و این رژیم منحوس تنها به فکر پیامدهای سیاسی و نظامی پس از شکست سوم در خاورمیانه است؛ سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است.

نماینده مردم تربت حیدریه هدف از این جنجال‌ها را بر دو محور اعلام کرد و بیان داشت: کشورهای غربی به خصوص آمریکا با ایجاد جنجال به دنبال حضور طولانی مدت خود در منطقه و غارت منابع کشورهای مسلمان هستند؛ هدف آنها از حمله به سوریه به دو منظور تقویت نیروهای تروریستی و کمک به ورود به دمشق است.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که برخی از دولت‌های منطقه به نام خادمین حرمین دست در دست دشمنان اسلام گذاشته و برای جنگ با سوریه وارد عمل شده‌اند درحالی که دو کشور غیر مسلمان روسیه و چین از مردم مظلوم این کشور حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/2202/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول