اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با فارس:

برخی کشورهای منطقه بازیچه دست آمریکا شده‌اند/ تهدید سوریه فرصتی برای نابودی اسراییل

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حمایت برخی کشورهای اسلامی از آمریکا چیزی جز بازی خوردن به دست استکبار نیست.

برخی کشورهای منطقه بازیچه دست آمریکا شده‌اند/ تهدید سوریه فرصتی برای نابودی اسراییل

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث اخیر سوریه اظهار کرد: این حوادث نشان‌دهنده حماقت سردمداران کشور آمریکاست، زیرا آمریکایی‌ها هم به عراق حمله کردند و هم به افغانستان هجوم آوردند و هیچ‌کدام نتیجه‌ای نداد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اکنون می‌خواهند به سوریه حمله کنند که بیش از دو سال از خود مقاومت و ایستادگی نشان داده‌اند، بنابراین اقدام آمریکا برای حمله به سوریه حماقت و اقدامی خطرناک محسوب می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: آمریکا پذیرفته در سوریه شکست خورده و سیاستمداران آمریکایی گفته‌اند که آمریکا نتوانسته در سوریه آن خطی را که دنبال می‌کرد به نتیجه برساند.

وی یادآور شد: چیزی که آنها را به هراس می‌اندازد، نه تنها حرکت نیروهای مسلح یک کشور است، بلکه قیام مردمی است و آنها قیام مردمی را علیه خودشان به صورت گسترده‌ای مشاهده می‌کنند و می‌خواهند وضعیتی را به وجود آورند که از این وضعیت تبلیغاتی خارج شود.

حاجی صادقی تصریح کرد: عمده‌ترین بحث این است که اروپایی‌ها و برخی کشورهای غربی دیگر برائت خود را اعلام کردند و گفته‌اند این کار آمریکا را قبول نداریم.

وی با اشاره به حمایت برخی از کشورهای اسلامی از آمریکا گفت: این کشورهای عربی بیداری اسلامی و قیام مردمی را در برابر حاکمیت خود می‌دانند و می‌دانند پیروزی مردم سوریه در این دو سال پایه‌های استبدادی و حاکمیتی آنها را متزلزل می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در حقیقت این کشورهای اسلامی نگران حرکت‌های مردمی و بیداری اسلامی در کشورهای خود هستند، تا مبادا جبهه اسلامی و انقلابی در منطقه قوی‌تر شود و حاضر هستند به هر قیمتی نگذارند اسلام و انقلاب اسلامی که روحیه امید، مقاومت و نشاط را در ملت‌ها زنده کرده تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت برخی کشورهای اسلامی از آمریکا چیزی جز بازی خوردن برخی کشورهای فلک زده به دست استکبار نیست.

حاجی‌صادقی عنوان داشت: اقدامات ناشایست آمریکایی‌ها زمینه تبدیل تهدید به فرصت را فراهم می‌کند تا رژیم اشغالگر قدس در منطقه که این همه جنایت کرده یک ضربه بزرگ و حرکت عظیمی را از ناحیه امت اسلامی بخورد.

وی یادآور شد: حزب‌الله گفته اگر تعرضی این چنینی از سوی آمریکا انجام شود نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: تصور می‌کنم با این اقدام آمریکا چه بسا فرصتی فراهم شود تا رژیم پست و فاسد در منطقه ریشه‌کن شود و عکس‌العمل در برابر این حرکت موجب ایجاد وحدت بین مسلمانان است.

انتهای پیام/78003/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول