اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 70 فقره سرقت با دستگیری 11 سارق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 11 سارق و کشف 70 فقره سرقت در هفته جاری خبر داد.

کشف 70 فقره سرقت با دستگیری 11 سارق در قزوین

غلام‌حسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در قزوین، مأموران انتظامی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش مأموران پاسگاه کورانه قزوین یک سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 31 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در قزوین معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران کلانتری 14 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق پنج مورد سرقت‌ از ساختمان‌های نیمه‌کاره را کشف کردند.

دارایی دستگیری یک سارق و کشف سه فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره از سوی مأموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان نام برد.

این مسئول اضافه کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 13 قزوین روز گذشته با دستگیری یک سارق سابقه‌دار هفت مورد سرقت داخل خودرو را در این شهرستان کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران کلانتری 11 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف سه مورد سرقت تلفن همراه در این شهرستان شدند.

دارایی عنوان کرد: همچنین با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان یک سارق سیم برق دستگیر و پنج فقره از این نوع سرقت کشف شد.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان البرز نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری سه سارق سابقه‌دار 12 فقره سرقت منزل را در این شهرستان کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین دستگیری دو سارق و کشف چهار فقره سرقت موتورسیکلت را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان البرز برشمرد.

انتهای پیام/2667/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول