اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات تنیس گرامیداشت شهید مدنی در همدان

سخنگوی هیئت تنیس همدان از معرفی نفرات برتر مسابقه تنیس گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی در همدان خبر داد.

معرفی برترین‌های مسابقات تنیس گرامیداشت شهید مدنی در همدان

حسام محسنین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: از سری مسابقات هفتگی جام آدینه و در هفته سیزدهم این رقابت‌ها یک دوره مسابقه تنیس با حضور تنیسوران برتر استان در محل آکادمی الیت در مجموعه ورزشی سعیدیه (ملت) همدان برگزار شد.

وی افزود: بر اساس تقویم ورزشی، هیئت تنیس همدان در هفته سوم  شهریور ماه این مسابقات را به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی برگزار کرد که با استقبال خوب علاقه‌مندان به این رشته مفرح روبه‌رو شد.

سخنگوی هیئت تنیس همدان در ادامه با اشاره به اینکه برای نخستین بار رئیس هیئت استان که به تازگی از مسابقات گرنداسلم اوپن نیویورک آمریکا بازگشته، در این مسابقه حضور داشته یادآور شد: در این رقابت‌های یک روزه پس از برگزاری چندین دور مسابقه، در نهایت سید عادل برقعی موفق شد با شکست تمام رقبا در جایگاه نخست، امید سامی به عنوان دوم و سهراب و پیوند خمامی به عنوان مشترک سومی دست یابند.

به گفته وی، بر اساس برنامه هیئت تنیس، مسابقات تنیس جام آدینه تا پایان سال و در مناسبت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

محسنین اضافه کرد: بعد از سال‌ها با ساخت آکادمی تنیس الیت، ورزشکاران این رشته شرایطی را پیدا کردند که در یک مکان حرفه‌ای و در هر موقعیتی از روز بتوانند زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی افزود: توجه به سنین پایه و تمرینات اصولی در این سنین، از ابتدای امسال در دستور کار هیئت تنیس استان قرار گرفته است.

سخنگوی هیئت تنیس همدان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از آکادمی تنیس الیت در همدان تا حد زیادی در جذب نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته تأثیر داشته، ابراز داشت: سعی شده با تقسیم‌بندی سنین پایه در سه رده سنی زیر 10 سال، زیر 12 سال و 14 سال برای کشف استعدادها و شناسایی نخبگان این رشته در سنین پایه و پایین اقدامات خوبی زیر نظر مربیان دارای مدرک هیئت انجام شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات جام قهرمانان کوچک در همدان برای تشویق و ترغیب ورزشکاران مبتدی و تازه جذب شده بسیار مفید بوده که تا پایان سال سعی شده از این مسابقات در تقویم ورزشی هیئت تنیس استان گنجانده شود.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول