اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 7 تنیس‌باز

آریان فن و هیئت تنیس نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کشور شدند

تیم‌های آریان فن و هیئت تنیس به نمایندگی از استان قم از امروز در پیکارهای تنیس قهرمانی لیگ آینده‌سازان کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

آریان فن و هیئت تنیس نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنیس‌بازان قمی در حالی از امروز دوشنبه چهارم شهریور‌ماه کار خود را در پیکارهای تنیس قهرمانی لیگ آینده‌سازان کشور آغاز می‌کنند که هیئت تنیس استان آذربایجان شرقی رقابت‌های لیگ آینده سازان کشور را میزبانی می‌کند.

این در حالی است که مسابقات دور رفت از رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس کشور با عنوان جام شهید فهمیده در رده‌های سنی نوجوانان زیر 12 سال و زیر 14 سال در شهر تبریز برگزار می‌شود و آینده‌داران تنیس کشور در آن حضور دارند.

بر‌اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دومین دوره رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان جام شهید فهمیده در بخش پسران به مدت یک هفته برگزار می‌شود و در آن تنیس‌بازانی از قم و سایر استان‌های کشور برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

برای حضور در این رقابت‌ها حداکثر زمان ارسال مدارک تیم‌ها تا پایان وقت اداری روز یکشنبه سوم شهریور ماه بود و قرعه کشی این رقابت‌ها نیز شامگاه یکشنبه در محل تعیین شده از سوی میزبان انجام شد تا تیم‌ها بر‌اساس اطلاع از شرایط حضور در مسابقات از امروز کار خود را آغاز کنند.

این در حالی است که تیم‌های تنیس آینده‌سازان آریان فن و هیئت تنیس به نمایندگی از استان قم در این دوره از پیکارها حضور دارند و برای قهرمانی با حریفان رقابت می‌کنند، در حالی که ترکیب هر دو تیم را مجموعا هفت تنیس باز تشکیل می‌دهند.

با توجه به تصمیم هیئت تنیس استان قم در ترکیب تیم هیئت تنیس قم مهدی آدابی، سینا یوسف زاده و سیدعلی سیدصالحی به رقابت با حریفان می‌پردازند و در ترکیب تیم آریان فن قم نیز تنیس‌بازان توانا و مستعدی همچون محمدحسین جلالیان، سیاوش شیردل، آرش میرعارفی و علی سفی عضو هستند.

یکی از موفق‌ترین تنیس‌بازان قمی اعزامی به دومین دوره رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس کشور محمدحسین جلالیان است که در تیر ماه سال جاری توانست در مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال دو بار در بین نفرات اول تا سوم بخش دوبل قرار بگیرد.

همچنین محمدحسین جلالیان در بخش انفرادی مسابقات تنیس زیر 14 سال قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت تنیس استان خراسان رضوی در مشهد مقدس به انجام رسید، توانست عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی این پیکارها را از آن خود کند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول