اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان خبر داد

رقابت کوچولو‌های تنیس روی میز ایران در همدان

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان از آغاز سومین دوره مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در همدان خبر داد.

رقابت کوچولو‌های تنیس روی میز ایران در همدان

حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: سومین دوره مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با حضور 15 تیم از باشگاه‌های کشور در دو شهر همدان و اصفهان به صورت همزمان در حال برگزاری است.

وی افزود: در سومین دوره این مسابقات هشت تیم شهرداری سنندج، هیئت اصفهان، هیئت همدان، پتروشیمی بندر امام، هیئت فارس، نفت و گاز گچساران، هیئت قزوین و هیئت هرمزگان در اصفهان به مصاف هم رفتند که هفت تیم در همدان مبارزه می‌کنند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان اضافه کرد: در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان و به میزبانی این شهر هفت تیم هیئت همدان الف، شهرداری بناب، صنعت نفت آبادان، هیئت لرستان، هیئت قم، هیئت مرکزی و مناطق نفت‌خیز جنوب حضور دارند که به سرداوری علیرضا حجازیان و به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

نظری ادامه داد: شش تیم برتر به صورت دوره‌ای در دو مرحله رفت و برگشت مبارزه می‌کنند تا تکلیف تیم برتر و قهرمان ایران در این رده سنی مشخص شود.

وی یادآور شد: در روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های همدان و مرکزی موفق شدند با کسب چهار پیروزی و تنها یک شکست وضعیت بهتری نسبت به رقبا داشته باشند و صدرنشین جدول باشند و همچنین تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب سه برد و دو باخت در رده بعدی قرار دارد.

*کوچولوهای راکت به دست ایران در همدان

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان گفت: تیم‌های صنعت نفت آبادان، هیئت لرستان و هیئت قم با دو برد و سه باخت در رده‌های بعدی این گروه هفت تیمه قرار دارند و تیم شهرداری بناب با چهار باخت و تنها یک پیروزی قعرنشین جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول