اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی خردسالان

ترکیب تیم قم در تنیس روی میز قهرمانی کشور مشخص شد

ترکیب تیم هیئت تنیس روی میز استان قم برای حضور موفق در پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی کشور مشخص شد.

ترکیب تیم قم در تنیس روی میز قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هم اکنون مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های لیگ رده سنی امید پسران قهرمانی کشور در حال برگزاری است و ورزشکاران آینده‌دار تنیس روی میز قم به صورت جدی درگیر این رقابت‌ها هستند، مسابقات قهرمانی خردسالان کشور در قم برگزار می‌شود.

هیئت تنیس روی میز استان قم سابقه خوب و قابل قبولی نزد فدراسیون تنیس روی میز در امر برگزاری و میزبانی رقابت‌های مهم و معتبر قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور و همچنین اردوی تیم ملی تنیس روی میز دختران کشورمان دارد و به همین خاطر بار دیگر میزبان مسابقات کشوری شده‌ است.

با اقدامات خوبی که توسط هیئت تنیس روی میز استان قم در چند سال اخیر برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته است، اکنون قم از استعدادهای بسیار خوبی در این رشته برخوردار شده و حتی می‌تواند در بسیاری از سطوح رقابت‌های کشوری مدعی قهرمانی باشد.

برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های استانی، برگزاری جشنواره‌های تنیس روی میز در رده‌های سنی پایه، سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای تنیس روی میز و همچنین حضور منظم و مرتب در رقابت‌های لیگ و قهرمانی تنیس روی میز کشور موجب شده است تا قم در این رشته رشد خوبی پیدا کند.

اکنون مهمترین رویدادی که پیش روی ورزشکاران تنیس روی میز استان قم قرار دارد، میزبانی هیئت قم از مسابقات تنیس روی میز رده سنی قهرمانی خردسالان کشور است، رقابت‌هایی که از روز جمعه بیست و نهم شهریور در قم به انجام خواهد رسید.

رقابت‌های تنیس روی میز رده سنی خردسالان کشور از روز جمعه هفته جاری به میزبانی شهر مقدس قم در حالی برگزار می‌شود که پینگ‌پنگ‌بازان قمی نیز قصد دارند با استفاده از شرایط میزبانی هم توانمندی و آمادگی خود را نشان بدهند و هم در این رقابت‌ها عنوان کسب کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره از پیکارها در حالی از روز جمعه بیست و نهم شهریور‌ماه در سالن ورزشی مریم واقع در منطقه آذر قم برگزار می‌شود که 100 پینگ‌پنگ‌باز از 25 استان در بخش‌ انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که ترکیب تیم هیئت تنیس روی میز استان قم نیز برای حضور در این رقابت‌‌ها مشخص شده است و سیدمحمدمعین منتظری، مهدی برقعی، مهدی حیدری، علی مجیری، سیداحمد حسینی به مربیگری ابوالفضل اسدی در این دوره با حریفان مسابقه می‌دهند.

قم آخرین بار در سال 1390 میزبان رقابت‌های پینگ‌پنگ نونهالان و پیش از آن در سال 1389 میزبان رقابت‌های خردسالان قهرمانی کشور بود.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول