اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی برترین‌های جام قهرمانان کوچک تنیس در همدان

رئیس هیئت تنیس همدان از برگزاری نخستین مسابقه جام قهرمانان کوچک این رشته در سنین پایه و در بین نونهالان و نوجوانان برتر استان خبر داد.

معرفی برترین‌های جام قهرمانان کوچک تنیس در همدان

سید عادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در راستای اجرای تقویم ورزشی هیئت تنیس استان و همچنین تشویق نوجوانان علاقه‌مند به این رشته، یک دوره مسابقه با عنوان جام قهرمانان کوچک در همدان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به میزبانی آکادمی تنیس الیت واقع در ورزشگاه ملت (سعیدیه) همدان و به مدت چهار روز برگزار شد 30 تنیسور سنین پایه در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تنیس همدان با اشاره به استقبال خوب تنیسورهای سنین پایه از این رقابت‌ها تصریح کرد: بر اساس تصمیم کمیته مسابقات هیئت این رقابت‌ها در سه رده سنی زیر 10 سال، زیر 12 سال و زیر 14 سال برگزار شد که بازی‌های زیبایی را شاهد بودیم.

به گفته وی در رده سنی زیر 10 سال کم سن و سال بودن ورزشکاران بسیار جذاب بود به طوری که یک رقابت دیدنی را از خود نشان دادند.

برقعی ادامه داد: در این رقابت‌ها پارسا لطفی در جایگاه نخست قرار گرفت، آرشام بابکیان‌پور دوم شد و نیما لطفی به عنوان سومی دست یافت.

وی گفت: در رده سنی زیر 12 سال تنیسوران با انگیزه بیشتری برابر هم به میدان رفتند که در پایان ماکان نادری موفق شد با شکست تمام رقبا قهرمان شود،

رئیس هیئت تنیس همدان ابراز داشت: سام سرکان نایب قهرمان شد و محمدمهدی تقوایی به مقام سومی بسنده کرد.

وی با بیان اینکه در رده سنی زیر 14 مسابقات از کیفیت بالاتری برخوردار بود عنوان کرد: در این رده سنی مسابقات نزدیک و جالب بود که در خاتمه سهراب نورخمامی به مقام قهرمانی دست یافت، سروش اسکندرلو در جایگاه دوم قرار گرفت و پوریا بهرامی به مقام سومی قناعت کرد.

برقعی گفت: حضور خانواده‌ها در حین برگزاری مسابقات باعث تشویق و ترغیب بازیکنان شده بود و با توجه به کم سن و سال بودن آنها این موضوع در روند کار و روحیه آنان تأثیر داشت.

وی با اشاره به اینکه مدارس تابستانی تنیس در همدان امسال با رشد 100 درصدی روبرو شده است ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده، حضور نونهالان و نوجوانان در مدارس تنیس بسیار خوب بود.

رئیس هیئت تنیس استان همدان افزود: شرایط خوب موجود در استان از نظر زمین و امکانات سخت‌افزاری، باعث شد تا میزان علاقه‌مندی به این رشته افزایش دو برابری داشته باشد.

به گفته وی بهره‌برداری از آکادمی تنیس الیت در جذب و علاقه‌مندی سنین پایه تأثیر بسزایی داشته که امیدواریم بتوانیم فضا‌های آدکامی را در سطح استان افزایش دهیم.

برقعی در مورد اتفاقات گرند اسلم نیویورک آمریکا و مشکلات رخ داده در این مسابقات برای قضاوتش گفت: برای من به عنوان یک ایرانی افتخار بزرگی است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در بزرگترین و معتبرترین مسابقات تنیس دنیا قضاوت داشته باشم اما حرکت مسئولان فدراسیون آمریکا بسیار مضحک بود.

وی با بیان اینکه قصد دارم در این مورد به طور مفصل صحبت کنم، ادامه داد: در آینده نزدیک در این مورد و مسائل پیش آمده با رسانه‌های ورزشی استان نشست خواهم داشت.

در مراسم پایانی و توزیع جوایز نخستین مسابقات تنیس «جام قهرمانان کوچک» به میزبانی آکادمی تنیس الیت همدان سید امیر برقعی مدیرعامل این آکادمی، مربیان تنیس در سطوح مختلف و سیدعادل برقعی رئیس هیئت تنیس استان و جمعی از خانواده‌های ورزشکاران حضور داشتند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول