اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های دور رفت

تنیس‌بازان قم نایب قهرمان لیگ آینده‌سازان کشور شدند

دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیس‌بازان قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس کشور خبر داد.

تنیس‌بازان قم نایب قهرمان لیگ آینده‌سازان کشور شدند

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر تنیس قم متناسب با محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در لیگ آینده سازان تنیس کشور، به این مسابقات اعزام شده بود و خوشبختانه عملکرد آن‌ها بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه در مسابقات دور رفت لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور تنیس‌بازان قمی شانس بسیار بالایی برای صدرنشینی داشتند، اضافه کرد: در حالی که تیم آینده‌سازان تنیس قم با نام تیم تک فارم شانس بالایی برای قهرمانی داشت، تنیس‌بازان البرز گاز کیش در جایگاه نخست ایستادند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: در ششمین روز رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم تنیس آینده‌سازان البرز گاز کیش توانست با شکست تیم تک فارم قم فاتح مسابقات مرحله رفت این دوره از پیکارها شود.

وی خاطرنشان کرد: تنیس‌بازان تیم تک فارم قم در حالی با کسب رتبه دوم به کار خود در این مرحله از رقابت‌ها پایان داد که تیم پرند تبریز نماینده تنیس آذربایجان شرقی همراه با تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران موفق به کسب مقام سومی مشترک این پیکارها شدند.

خاتمی بیان داشت: رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 12 و 14 ساله‌های کشور با برگزاری دو دیدار به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی برگزار شد و در دیدار نهایی امیر محمد ادب‌جو از تیم البرز گاز کیش توانست دو بر صفر از سد حریف خود محمدحسین جمالیان از تیم تک فارم قم عبور کند و در دیگر بازی این رویدادها سینا مقیمی دو بر یک سیاوش شیردل را شکست داد و بدین ترتیب در نهایت با نتیجه دو بر صفر تیم البرز گاز کیش تیم تک فارم قم را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها ویژه رده سنی زیر 14 سال با حضور 12 تیم از استان‌های تهران، قم، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و جزیره کیش به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی و به سرداوری محسن خداپرست برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در پایان به ترکیب تیم تنیس تک فارم قم نایب قهرمان این مرحله از مسابقات نیز اشاره کرد و بیان داشت: محمد حسین جلالیان، مهرشاد قفقازی و سیاوش شیردل در ترکیب تیم اعزامی تک فارم قم در این پیکارها حضور داشتند.

انتهای پیام/2258/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول