اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران:

رفتار بانک‌ها در شأن تولیدکنندگان نیست

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران گفت: برخوردی که بانک با تولیدکنندگان دارد از دزد و قاچاقچی بدتر است و این رفتار در شأن تولیدکنندگان نیست.

رفتار بانک‌ها در شأن تولیدکنندگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین هدایتی بعداز ظهر امروز در جلسه  کمیسیون تخصصی صنعت و معدن اظهار داشت: جلسه کمیسیون صنعت و معدن به دلیل تحولات سیاسی در کشور به تعلیق افتاد و سایر کارگروه‌ها جلسات تشکلات دولتی نیز لغو است.

وی با اشاره به اینکه مازندران استانی در حال توسعه و در صنعت نوپا است، تصریح کرد: با اتفاقات اقتصادی که در کشور رخ داد با نداشتن بنیه صنعتی نسبت به سایر استان‌ها زمین‌گیر شده است.

هدایتی با بیان اینکه حمایت مناسبی از صنعت استان نشده است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در صنعت استان باید فرااستانی بود که این اتفاق نیفتاد.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی بیان داشت: برخوردی که بانک با تولیدکنندگان دارد از دزد و قاچاقچی بدتر است و این رفتار در شأن تولیدکنندگان نیست.

وی با اشاره به اینکه تولید کننده از خانواده خود می‌گذرد تا چراغ کارخانه روشن بماند و کارگری بیکار نباشد، اضافه کرد: با اخراج شدن هر کارگر از کارخانه متعاقب آن جرایم اجتماعی افزایش می‌یابد که هزینه‌های زیادی را برای کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/86016/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول