اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر مطرح کرد

بی‌نظیر بودن ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر در کشور

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌های موجود اقتصادی در استان بوشهر، در کشور و حتی دنیا برای امر سرمایه‌گذاری بی‌نظیر است.

بی‌نظیر بودن ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر، ظرفیت‌های اقتصادی این استان را منحصر به‌فرد دانست و تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در استان بوشهر با داشتن مردمانی نجیب و با اصالت که امنیت پایدار اقتصادی فراهم کرده است در هیچ جای کشور و حتی دنیا یافت نمی‌شود.

وی افزود: استان بوشهر در بخش‌های کشاورزی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع وابسته به دریا، گردشگری و دیگر حوزه‌ها دارای ظرفیتی است که می‌توان اذعان کرد این پتاسیل‌ها، استان بوشهر را از دیگر نقاط متمایز کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تشریح پتانسیل‌های بخش کشاورزی در استان تصریح کرد: استان بوشهر در بخش کشاورزی دارای استعدادهای مهمی است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

رستمی بیان کرد: استعدادهای این بخش می‌تواند تحول چشمگیری در استان و کشور ایجاد کند بگونه‌ای که اولویت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تعیین شده است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در حوزه کشاورزی ظرفیت بسیار بالایی دارد و به ویژه در بحث نخیلات پتانسیل ارزشمندی داریم که باید از آن نهایت بهره را ببریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های ویژه که در هیچ نقطه‌ای یکجا وجود ندارد، می‌تواند استان و کشور را متحول کند تصریح کرد: منابع و امکانات استان بوشهربگونه‌ای است که با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، می‌تواند این استان را از اعتبارات دولتی بی‌نیاز کند.

رستمی بیان کرد: اکنون کارهای زیر بنایی در شهرها آغاز شده است ، که توجه به مبلمان شهری و ساخت پارک‌ها و کمپینگ‌ها به عنوان اولویت اول در دستور کار قرار دارد که سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: صنایع جانبی در بخش‌های کشاورزی، پتروشیمی ، دریا، گردشگری و نفت و گاز را از اولویت‌های استان دانست و گفت: این استان با داشتن ظرفیت بالای کشاورزی ، سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برای ایجاد صنایع جانبی کشاورزی را فراهم کرده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از امکانات فراهم شده، از این فرصت بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول