اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

نگاه دولت یازدهم رفع مشکلات اقتصادی جامعه است/ طرح شبنم مانع قاچاق می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با تاکید بر عزم جدی دولت بر رفع مشکلات اقتصادی جامعه گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‏‌ها قرار دارد.

نگاه دولت یازدهم رفع مشکلات اقتصادی جامعه است/ طرح شبنم مانع قاچاق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان سمنان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این نشست اظهار داشت: نگاه دولت یازدهم رفع مشکلات اقتصادی و توسعه جامعه است که برای نیل به آنها باید با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه شود و برای استفاده از کالاهای ایرانی و رفع موانع تولید تلاش شود و این نیاز به کار فرهنگی و برنامه‌‏ریزی و اقدامات مناسب دیگر دارد و مردم لازم است با اثرات منفی کالاهای قاچاق آشنا شوند.

علیرضا خلخالی طرح شبنم را بسیار مهم برشمرد و افزود: این طرح ملی می‏‌تواند مانع قاچاق شود و اثرات خوبی را در بازار عرضه کالاها همراه داشته باشد و مردم از منافع آن برخوردار شوند.

در ادامه این جلسه، نحوه اجرای کد رهگیری کالاهای وارداتی در استان سمنان و وضعیت سامانه قراردادهای خارجی در گمرک استان سمنان و روند استانداردسازی واحدهای تولیدی مشتقات فرآورده‏‌های نفتی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و اسلامی‏راد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان گزارشی از اجرای برنامه‏‌های سال‏روز صدور فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ارائه کردند و اعلام داشتند.

به این مناسبت 21 برنامه توسط دبیرخانه و کمیته و کارگروه‌‏های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان و همچنین بسیاری از برنامه‏‌های دیگر توسط فرمانداری‏‌ها و دستگاه‏‌های شهرستانی اجرا شده است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول