اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاتمی خبر داد

اعزام تنیس‌باز قمی به مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس‌باز قمی همراه با سایر اعضای تیم ملی کشورمان به رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا در لبنان اعزام شد.

اعزام تنیس‌باز قمی به مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: میزبان این دوره از پیکارها شهر بیروت لبنان است و این مسابقات در رده سنی زیر 13 سال از 27 شهریور تا پنجم مهر ماه در حالی برگزار می‌شود که در ترکیب تیم کشورمان محمد حسین جلالیان تنیس‌باز آینده‌دار قمی نیز حضور دارد.

وی ادامه داد: در این دوره از پیکارها تیم تنیس پسران کشورمان را محمد حسین جلالیان از قم و پارسا یزدخواستی از اصفهان تشکیل می‌دهند و برای تیم دختران ایران نیز صبا نجفی از تهران، هلیا غفرانی از البرز و لاچین افشین از آذربایجان غربی با حریفان پیکار خواهند کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و سابقه محمدحسین جلالیان در این رشته ورزشی، بیان کرد: جلالیان همان تنیسوری است که تیر ماه امسال توانست مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا را کسب کند.

وی یاد آور شد: پیکارهای دو هفته متوالی از مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا با شرکت نمایندگانی از تنیس کشورمان و همچنین چند کشور مطرح خارجی در این رشته به انجام رسید و فدراسیون تنیس کشورمان نیز پذیرای تنیسورهای شرکت‌کننده در این پیکارها بود.

خاتمی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها تنیس‌بازان رده سنی زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در حالیکه تاکنون دو هفته از این مسابقات سپری شده علاوه بر اینکه در بخش انفرادی به انجام رسید، در بخش دوبل نیز از مدعیان زیادی برخوردار بود.

وی عنوان داشت: ترکیب تیم تنیس کشورمان در این دوره از رقابت‌ها را تنیس‌بازان آینده‌دار رده سنی زیر 14 سال از استان‌های مختلف تشکیل می‌دادند و خوشبختانه در بین آنها چهار تنیس‌باز خوب و با استعداد قمی نیز حضور داشته و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و در حالیکه تنیس‌بازان خوبی در هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا حضور یافته بودند، هم در بخش دوبل و هم در بخش انفرادی واقعاً کار برای کسب عنوان و قرار گرفتن روی سکوهای برتر سخت بود اما تنیس‌بازان قم در این رقابت‌ها درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه حتی تنیس‌بازان قمی به جمع هشت نفر برتر بخش انفرادی و چهار تیم دونفره بخش دوبل رسیدند، عنوان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها محمدحسین جلالیان به عنوان تنها نماینده تنیس قم موفق به کسب عنوان سوم مشترک رقابت‌های تور تنیس آسیا شد و در هفته دوم موفقیت‌های خود را تکرار کرد و به فینال بخش دوبل صعود کرد.

خاتمی ادامه داد: در این رقابت‌ها که با شرکت تنیس‌بازان ایرانی و همچنین تنیس‌بازانی از عراق، کویت، پاکستان، هند، بحرین و ... در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، محمدحسین جلالیان به اتفاق کیا کهنمویی دیگر تنیس‌باز کشورمان که اهل آذربایجان غربی است، در نهایت مقام قهرمانی را در بخش دوبل به دست آوردند.

وی اذعان کرد: در این دوره از مسابقات محمدحسین جلالیان تنیس‌باز خوب استان قم در بخش دوبل در کنار کیا کهنمویی با حریفان خود از پاکستان و بحرین به رقابت پرداختند و در نهایت با کسب مقام قهرمانی بخش دوبل به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/78002/ت40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول