اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان تأکید کرد

توجه شهرداری به مناسب‌سازی اماکن منوجان ویژه معلولان

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار منوجان گفت: توجه به نیاز معلولان و جانبازان از اهمیت خاصی برخوردار است و شهرداری باید در زمینه مناسب‌سازی اماکن در این زمینه توجه داشته باشد.

توجه شهرداری به مناسب‌سازی اماکن منوجان ویژه معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسین صادقی صبح امروز در جلسه مناسب‌سازی ویژه معلولان و جانبازان در این شهرستان اظهار داشت: ما وقتی که مشکلی داریم برای رفع آن مشکل توانایی داریم و به راحتی می‌توانیم، مسئولان ادارات را پیدا کنیم در حالی که یک معلول و جانباز باید در آن اداره برای وی مناسب‌سازی صورت گیرد تا به راحتی بتواند، مشکل خود را حل کند.

وی افزود: معلولان و جانبازان برای دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی مشکلات جسمی دارند که در ابتدا باید خود دستگاه‌های اجرایی مناسب‌سازی را رعایت کنند و فرهنگ‌سازی شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار منوجان با بیان اینکه معلولان و جانبازان به خدمات زیادی نیاز دارند، گفت: دستگاه‌هایی که عضو کمیته مناسب‌سازی شهرستان هستند عملکرد خودشان را بازبینی و به تعهدات خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: توجه به نیاز معلولان و جانبازان از اهمیت خاصی برخوردار است و شهرداری در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد.

حسین نمدادی سرپرست اداره بهزیستی منوجان اظهار داشت: معلولیت و ناتوانی پدیده‌ای است که با زندگی بشر گره خورده است و بخش جداناپذیری از زندگی وی است.

نمدادی تصریح کرد: مشکلات حضور معلولان در جامعه و مشارکت کامل آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی به دلیل وجود انواع موانع فیزیکی و معماری در سطح محیط‌های عمومی و در نتیجه قابل دسترس نبودن آن محیط‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های فراروی افراد معلول، خانواده آنان و سازمان‌های متولی است.

وی با بیان اینکه جامعه زمانی پیشرفت می‌کند که همه افراد جامعه در آن نقش داشته باشند و انجام مناسب‌سازی مستلزم صرف هزینه‌های بالا نیست، افزود: انجام مناسب‌سازی هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول