اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون

13 هزار معاینه عمومی در پزشکی قانونی زنجان انجام شده است

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد معاینات عمومی انجام شده در پزشکی قانونی استان زنجان را از آغاز سال‎جاری تاکنون 13 هزار و 391 مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد معاینه بیانگر افزایش 7.92 درصدی این نوع معاینات است.

13 هزار معاینه عمومی در پزشکی قانونی زنجان انجام شده است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به افزایش مراجعات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی استان زنجان اظهار داشت: این نوع مراجعه از 4 هزار و 860 مورد به 4 هزار و 902 مورد افزایش یافته است.

وی به افزایش بیش از 10 درصدی معاینات ناشی از تصادفات رانندگی در پزشکی قانونی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این نوع معاینات از 2 هزار و 138 مورد سال گذشته به 2 هزار و 366 مورد از آغاز سال‎جاری تاکنون افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: تعداد مراجعات ناشی از حوادث کار هم در سال‎جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و از 161 مورد سال گذشته به 177 مورد افزایش یافته است.

وی تعداد معاینات عمومی انجام شده در پزشکی قانونی استان زنجان را از آغاز سال‎جاری تاکنون 13 هزار و 391 مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد معاینه بیانگر افزایش 7.92 درصدی این نوع معاینات است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول