اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی:

سالن تشریح جسد بدیهی‌ترین نیاز پزشکی قانونی است

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: سالن تشریح جسد بدیهی‌ترین نیاز سازمان‌های پزشکی قانونی قلمداد می‌شود، ولی در آذربایجان‌غربی از این جهت کمبود وجود دارد.

سالن تشریح جسد بدیهی‌ترین نیاز پزشکی قانونی است

علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این سازمان فضایی را به عنوان سالن تشریح جسد در اختیار ندارد، پس در این زمینه برای رفع کمبود از مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان بهره‌مند شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تشریح جسد در بیمارستان‌ها انجام می‌گیرد، ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی یک سالن به صورت امانی در اختیار این مجموعه برای انجام وظیفه قرار گرفته است.

افتخاری با تاکید بر اینکه احداث سالن تشریح جسد برای خوی و میاندوآب در استانداری تصویب شده است، ادامه داد: احداث سالن تشریح جسد در این شهرستان‌ها یک ضرورت قلمداد می‌شود ولی تاکنون زمین مورد نیاز اختصاص نیافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه زمین مورد نیاز برای اجرای این دو پروژه باید توسط سازمان مسکن و شهرسازی اختصاص پیدا کند، ادامه داد: تاکنون زمین مناسب در این ارتباط معرفی نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه خدمت‌گذاران این مجموعه برای احقاق حقوق مظلوم تلاش می‌کنند، بیان داشت: برای اینکه توفیق‌های مورد انتظار به دست آید، باید همه دستگاه‌ها کارکنان این مجموعه را یاری رسانند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول