اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خبر داد

تجهیز و تکمیل پروژه پزشکی قانونی بوکان

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: پروژه پزشکی قانونی بوکان در سال‌ جاری تکمیل و به امکانات مورد نیاز تجهیز شده و با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری رسید.

تجهیز و تکمیل پروژه پزشکی قانونی بوکان

علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را رقم زده‌اند، برای ابقا شدن مسئولان فعلی در پست‌های خدمتی خود اظهار امیدواری کرد.

وی افزود: مسئولانی که به مدت چند سال سکان هدایت این استان را به دست گرفته‌اند، به طور قطع با مشکلات، کاستی‌ها، موانع البته ظرفیت‌ها آشنایی کافی دارند.

افتخاری با اشاره به لزوم شکل‌گیری تعامل بین سه قوه، بیان داشت: چنانچه مسئولان خدمت‌گذار در هر یک از این سه قوه تعامل و هماهنگی صمیمانه‌ای را به منصه ظهور برسانند، محنت‌ها، مشکلات و دردهای مردم کمتر می‌شود.

وی به یک نمونه از تعامل شکل گرفته در این استان اشاره کرد و افزود: برای احداث و تکمیل پروژه اداره پزشکی قانونی استان به اشتراک برق نیاز جدی وجود داشت، ولی کارشناس مربوط آن را به تعویق می‌انداخت که مسئول اداره ذی‌صلاح دستور پیگیری انجام این کار را صادر کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی به پرداخت 500 میلیون ریال بودجه عمرانی این سازمان در سال مالی اشاره کرد و اظهار داشت: 240 میلیون ریال از بودجه عمرانی برای تجهیز و ساخت پروژه اداره ارومیه و 260 میلیون ریال نیز برای تجهیز و تکمیل اداره بوکان هزینه شد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود بودجه همه اعتبار مصوب این سازمان در موافقت نامه هزینه‌های جاری و عمرانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول