اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیران تهرانی صورت گرفت

جراحی ترمیمی بر روی دستان جوان لامردی

نماینده جمعی از خیران تهرانی گفت: تاکنون سه عمل جراحی ترمیمی بر روی دستان سید علی حسینی جوان لامردی مبتلا به بیماری پوستی نادر انجام شده است.

جراحی ترمیمی بر روی دستان جوان لامردی

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و نماینده جمعی از نیکوکاران نیکوکاران تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد در مورد آخرین وضعیت انجام عمل جراحی سید علی حسینی جوان لامردی مبتلا به بیماری پوستی نادر، اظهار داشت: برابر نظر دکتر فروتن پزشک و جراح پلاستیک، نخستین ترمیم و زیبایی عمل جراحی این جوان 18 ساله دارالمیزانی استان فارس موفق‌آمیز بوده است.

شهرزاد کردبچه افزود: تاکنون سه جراحی ترمیمی پوست بر روی دستان سید علی حسینی توسط پزشک مربوطه انجام شده که هر سه عمل نیز موفق‌آمیز بوده است.

نماینده جمعی از نیکوکاران تهرانی با بیان اینکه باید دو عمل جراحی ترمیمی پوست دیگر نیز در هفته جاری بر روی دستان سید علی حسینی انجام شود، گفت: همچنان این جوان در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) تهران زیر نظر تیم پزشکی و پرستاری قرار دارد و در این بیمارستان بستری است.

شهرزاد کردبچه از اقدامات پزشکی لازم برای سید حسین حسینی یکی دیگر از سه جوان مبتلا به بیمار پوستی نادر نیز خبر داد و در همین زمنیه اضافه کرد: آزمایش نمونه‌برداری به منظور کشت پوست در موسسه رویان برای سید حسین حسینی انجام شده است.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران بیان داشت: تا دو ماه آینده عمل جراحی این جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر دارالمیزانی نیز با همت بلند خیران تهرانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 3448/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول