اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد خبر داد

انتخاب شهردار لامرد در 10 روز آینده

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: ظرف مدت 10 روز آینده شهردار لامرد توسط این شورا انتخاب می‌شود.

انتخاب شهردار لامرد در 10 روز آینده

محمد رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: ما اعتقاد داریم تا شهردار انتخاب نشود شهرداری این شهر در بلاتکلیفی است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم اعضای شورای اسلامی شهر لامرد به یک اجماع  برسند و ظرف مدت 10 روز آینده شهردار لامرد توسط این شورا انتخاب می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه از چند ماه قبل از طریق تهیه یک فرم با ذکر شماره پیامک و درج آن در سایت‌ها و روزنامه‌های محلی از مردم درخواست کردیم تا ما را در انتخاب بهتر شهردار آینده شهر خود کمک کنند، گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد در سطح شهرستان هستند که شاید اعضای شورای اسلامی شهر لامرد متوجه حضور آنان نشده‌اند به همین منظور از مردم درخواست کردیم افرادی را معرفی کنند که صلاحیت شهردار شدن را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد اضافه کرد: البته این طرح نظرسنجی شورای چهارم از مردم محسوب نمی‌شود بلکه در حال حاضر ما دارای یک بانک اطلاعاتی از افرادی هستیم که بنا بر نظر مردم صلاحیت شهردارشدن را دارند.

وی با اشاره به اینکه این فرم در اختیار اعضای شورای اسلامی و شهرداران پیشین، نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد، مدیران ارشد و متخصصان علوم شهری و برنامه‌ریزی این شهرستان قرار گرفته است، بیان داشت: 54 نفر در این طرح به عنوان شهردار آینده جنوبی‌ترین شهر استان فارس از طریق مردم و افراد نخبه به ما معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد پنج نفر به عنوان گزینه اصلی شهردار آینده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر دوره چهارم انتخاب و برگزیده شدند.

رحیمی تصریح کرد: این موضوع بسیار مهم است که شهردار آینده لامرد کسی باشد که تجربه کار با شورای اسلامی را داشته و یا در گذشته شهردار بوده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شایعاتی در مورد تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر لامرد پیش از آغاز فعالیت خود در انتخاب شهردار آینده این شهر مطرح می‌شود، ابراز داشت: تاکنون هیچ‌گونه تصمیم قطعی در انتخاب شهردار لامرد گرفته نشده و انتخاب قبلی در این زمینه صحت ندارد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ممکن است برخی گروه‌های سیاسی قسمتی از آرای اعضای شورای اسلامی چهارم لامرد را به نام خود تصاحب کنند اما تصمیم‌گیری‌های حزبی، گروهی و طیفی در شورای اسلامی لامرد دوره چهارم به هیچ‌وجه لحاظ نمی‌شود و مردم شهر لامرد از این بابت آسوده‌خاطر باشند.

انتهای پیام/‌448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول