اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم هماهنگی پزشک جراح در تهران

عمل جراحی پوست جوان لامردی انجام نشد

به دلیل عدم هماهنگی پزشک جراح با مؤسسه رویان عمل جراحی پوستی علی حسینی انجام نشد.

عمل جراحی پوست جوان لامردی انجام نشد

نماینده جمعی از نیکوکاران تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد در مورد عدم عمل جراحی علی حسینی که قرار بود پنج‌شنبه گذشته در تهران صورت گیرد، اظهار داشت: به دلیل عدم هماهنگی دکتر مغاری پزشک و جراح پلاستیک، ترمیم پوست و زیبایی با مؤسسه رویان، علی حسینی جوان مبتلا به بیماری پوستی را بدون هیچ‌گونه هماهنگی با این مؤسسه روز پنج‌شنبه به اتاق عمل برده و وی را بی‌هوش می‌کنند بدون اینکه قبل از آن آزمایشی روی وی انجام دهند.

شهرزاد کردبچه افزود: پس از آن پزشک جراح؛ علی حسینی را به سرعت به هوش می‌آورد و این در حالی بوده که قبل از عمل، پوست قابل پیوند آماده نشده بود و باید پزشک هماهنگی‌های لازم را انجام می‌داده است.

وی ادامه داد: تا ساعت شش بعد از ظهر پنج‌شنبه این جوان 18 ساله به هوش نیامد و وضعیت جسمی وی بسیار وخیم بود.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران در همین زمینه خاطرنشان کرد: پس از به هوش آمدن علی حسینی نه پزشک و نه حتی پرستار به وی مراجعه نکردند و آن وقت اعلام کردند که سریع باید بیمار مربوطه از بیمارستان خارج شود و من با هزینه شخصی خود یک تخت خصوصی در بیمارستان مهر برای این بیمار اجاره کردم.

کردبچه در مورد عمل بعدی علی حسینی نیز بیان داشت: سه‌شنبه این هفته قرار است این جوان در بیمارستان فاطمه زهرا (س) واقع در یوسف‌آباد تهران بستری و چهارشنبه عمل جراحی توسط دکتر فروتن از پزشکان و جراح پلاستیک، ترمیم و زیبایی انجام شود.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول