اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران صورت گرفت

برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در لامرد

جشنواره تعاونی‌های برتر در لامرد با حضور مسئولان و مدیران عامل تعاونی‌ها و سرمایه‌گذاران این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، امام جمعه اشکنان صبح امروز در جشنواره تعاونی‌های برتر شهرستان لامرد که با حضور مسئولان محلی، مدیران عامل تعاونی‌ها و جمعی از سرمایه‌گذاران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تعاونی در لغت و اصطلاح تعریف شده به معنای کار گروهی و همراهی افراد با یکدیگر است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری افزود: اهمیت سرمایه‌گذاری در تولید آشکار می‌شود و زمانی که یک تعریف جامع و کامل از فقر در جامعه امروز داشته باشیم جایگاه تعاونی و سرمایه‌گذاری نیز به خوبی مشخص می‌شود.

وی خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: نباید از سرمایه‌گذاری بترسیم و عرصه صنعت، تولید و به ویژه تعاونی که مهم‌ترین رکن قانون اساسی در اصل 44 است را رها کنیم.

امام جمعه بخش اشکنان شهرستان لامرد با بیان اینکه تعاونی‌ها نقش مهم و بزرگی دارند، ادامه داد: امروز تعاونی‌ها می‌توانند در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ شرکت و حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش فارس، در ادامه جشنواره تعاونی‌های برتر شهرستان لامرد، شرکت تعاونی فجر فارس لامرد به عنوان تعاونی برتر کشور و تعاونی مصرف بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان تعاونی برتر استان فارس انتخاب شدند.

همچنین تعاونی‌های مرزنشیان بخش علامرودشت، دهستان خیرگو، دهستان شیخ عامر، شرکت تعاونی گچ ماشینی جنوب، تعاونی مرزنشیان اشکنان و حومه و مصرف بسیجیان لامرد به عنوان تعاونی‌های برتر در سطح شهرستان لامرد معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ع20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول