اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر لامرد در دور دوم و سوم:

فضای مدیریت شهری لامرد نیازمند رویکردهای جدیدی است

عضو شورای شهر لامرد در دور دوم و سوم گفت: لامرد را نمی‌توان با شیوه‌های سنتی مدیریت کرد، از این‌رو در فضای مدیریت شهری نیازمند رویکردهای جدیدی هستیم که پاسخگوی نیازهای شهروندان و افراد ساکن در لامرد باشد.

فضای مدیریت شهری لامرد نیازمند رویکردهای جدیدی است

مصطفی نیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: افتخار می‌کنم که توانستم در نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی 10 سال از جوانی خود را در راستای خدمت به این نظام و مردم شایسته و مستحقق خدمت به کار گیرم و خداوند را سپاسگزارم که هرآنچه در توان داشتم برای خدمت به مردم و موکلان خود به کار گرفتم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شهر لامرد در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته و‌ آینده‌ای درخشان در انتظار این شهر و منطقه است، خطاب به اعضای شورای اسلامی دوره چهارم لامرد گفت: باید تلاشی جهادی داشت و بسیجی‌وار در زمینه عمران و آبادانی شهر فعالیت کرد و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم را به حفظ وحدت، همدلی، صمیمت و تلاش و خدمت سفارش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: شهر موجودی زنده و پویاست که هر روز در حال نو شدن است و نیازهای شهروندان هر روز با توسعه علم و تکنولوژی تغییر می‌کند.

نیدانی گفت: لامرد را نمی‌توان با شیوه‌های سنتی مدیریت کرد، از این رو در فضای مدیریت شهری نیازمند رویکردهای جدیدی هستیم که پاسخگوی نیازهای شهروندان و افراد ساکن در لامرد باشد.

این عضو شورای شهر پیشین لامرد ابراز داشت: تداوم در ساخت بوستان‌های محله‌ای، ساخت بوستا‌های تخصصی و بزرگ با امکانات مدرن، تشویق و حمایت سرمایه‌گذاران و برداشتن موانع از سر راه آنان، زمینه‌سازی برای رونق کسب و کار بیشتر در شهر، ضابطه‌مند کردن ساخت و ساز، توجه به مسائل فرهنگی با محوریت خانواده و مدرسه و ... از اولویت‌ها و نیازهای مهم به‌شمار می‌رود که امیدواریم شورای اسلامی دوره چهارم بتواند در این زمینه موفق باشد.

انتهای پیام/2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول