اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد دشتستان مطرح کرد

استقبال دشتستانی‌ها از نمایشگاه‌های عفاف و حجاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: در سال‌های اخیر شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در مناطق مختلف دشتستان بوده‌ایم که با استقبال پرشور مردم مواجه شده و این امر نشان از علاقه مردم دشتستان به فرهنگ حجاب و عفاف است.

استقبال دشتستانی‌ها از نمایشگاه‌های عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ از نیازهای اساسی هر جامعه اسلامی است و همه مسئولان باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ غنی اسلامی از مسائل مهمی است که در جامعه امروز ما ضروری است که مورد توجه قرار گیرد و مدیران فرهنگی باید برنامه‌های خود را بر این اساس تدوین کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مساله حجاب از موضوعات اساسی است که در جامعه امروز مورد توجه است و فعالیت‌های فرهنگی باید با محوریت حجاب انجام شود.

باقری بیان داشت: تبیین راهکارهای کاربردی به ‌منظور ترویج فرهنگ حجاب در جامعه امری ضروری است که مدیران و نخبگان فرهنگی باید با همفکری برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی نقش نخبگان جامعه در ترویج فرهنگ حجاب را ضروری دانست و اضافه کرد: اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نیازمند عزمی و مشارکت همگانی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه رعایت حجاب و عفت در جامعه نماد شرافت یک زن مسلمان است، اذعان داشت: حجاب و لزوم پوشیدگی زن در برابر مرد بیگانه از ضروریات دین مبین اسلام است و در سیره انبیا و اولیای الهی تاکیدات فراوانی به این موضوع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: مقوله حجاب باید به‌عنوان یکی از مولفه‌ها و عوامل اساسی برای حفظ آرامش و امانت و صفا در زندگی خانوادگی و اجتماعی معرفی شود.

باقری اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در سال‌های اخیر به‌عنوان متولی اصلی فرهنگ شهرستان توجه اساسی به مقوله حجاب داشته و در این زمینه شاهد برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و ... با موضوع حجاب در سطح این شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: در این نمایشگاه انواع چادرهای اسلامی در مدل‌های مختلف ملی، عبا، دانشجویی، سنتی، عربی و حلزونی و شالی عرضه و به نمایش گذاشته شده است.

باقری متذکر شد: در سال‌های اخیر شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در مناطق مختلف دشتستان بوده‌ایم که با استقبال پرشور مردم مواجه شده و این امر نشان از علاقه مردم دشتستان به فرهنگ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/2452/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول