اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خواستار شد

راه‌اندازی شعبه ویژه حمایت از آمران به معروف در دادگستری دشتستان

فرماندار دشتستان خواستار راه‌اندازی شعبه ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری دشتستان شد.

راه‌اندازی شعبه ویژه حمایت از آمران به معروف در دادگستری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: حاکمیت احکام الهی در جامعه از اهداف والای حکومت اسلامی است و همه مسئولان باید برای تحقق این مسئله تلاش کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم الهی است که باعث ترویج خوبی‌ها و حسنات در جامعه می‌شود و همگان در ترویج این فریضه الهی مسئول هستند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است و تمامی مسئولان فرهنگی باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خرمی اظهار داشت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و باید با گسترش فرهنگ دینی و معنویت و ترویج اخلاق اسلامی، دشمنان را ناکام و ناامید کنیم.

وی عنوان کرد: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان دشتستان باید دست به دست هم داده تا بتوانند به شکل مطلوب این فریضه مهم الهی را با استناد به سیره اولیا خدا و ائمه معصومین (ع) انجام دهند.

این مسئول اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع اصل مهمی است که ادارات و دستگاه‌های اجرایی در بحث تذکر لسانی و امر به معروف باید مد نظر قرار دهند.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: مسئله حجاب یکی از دغدغه‌های اساسی جامعه امروز است و در رویکردهای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید اقدامات و برنامه‌های اساسی در این زمینه صورت گیرد.

خرمی ادامه داد: حجاب از مسائلی است که در دین مبین اسلام و رهنمودهای علمای بزرگوار همواره مورد تاکید بوده و توجه به این مسئله سبب آزادی بیشتر بانوان برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: توجه به مقوله حجاب در آموزشگاه‌های خصوصی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش شهرستان از طریق بخشنامه به این مراکز باید الزامات قانونی آن را ایجاد کند.

خرمی متذکر شد: ایجاد شعبه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری دشتستان موضوع مهمی است که امیدواریم با پیگیری‌های دادگستری دشتستان در آینده نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول