اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

نصب دستگاه آی.ال.اس برای فرودگاه‌های اردبیل ضروری است

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل نصب دستگاه آی.ال.اس برای فرودگاه‌های اردبیل را به مانند نیاز به آب ضروری و حتمی اعلام کرد.

نصب دستگاه آی.ال.اس برای فرودگاه‌های اردبیل ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی عصر امروز در جریان بازدید استاندار و معاون امور عمرانی از طرح‌های عمرانی فرودگاه اردبیل اظهار داشت: نصب دستگاه ILS و ضرورت این دستگاه برای کاهش دید مناسب برای خلبان امری حیاتی است که باید هر چه زودتر این امر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: نصب دستگاه ILS برای فرودگاه اردبیل ضروری بوده و حضور بخش‌های تصمیم‌گیرنده کشوری برای کمک به توسعه و پیشرفت استان از دلایل اصلی ارتقای سطح فرودگاهی در شرایط جوی ویژه استان اردبیل «مه و باد» برای نشست و برخاست با دید پایین‌تر است.

صفایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی نمایندگان استان در مجلس و مسئولان امیدواریم تا آغاز فصل سرما شاهد نصب و راه‌اندازی این دستگاه ارزشمند باشیم تا تأخیرها و لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به حداقل برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به آغاز جابه‌جایی زائران حج تمتع از طریق فرودگاه اردبیل اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌ها اندیشیده شده تا پروازهای مستقیم زائران از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه منوره انجام شود.

وی یادآور شد: ساخت و راه‌اندازی سالن مستقبلین ظرفیت خوبی را فراهم کرده تا مشکلات و نارسایی‌های ناشی از اعزام حجاج و برخی سرگردانی‌های اطرافیان و بستگان زائران در قالب این مجموعه برطرف شده و آنها بتوانند با حضور در سالن مستقبلین اقدام به بدرقه زائران حج تمتع کنند.

به گزارش فارس در این بازدید دستورات لازم برای ایجاد بستری هموار برای کلایدپس مورد نیاز ILS به دستگاه‌های متولی استانی ابلاغ شد.

ILS یا دستگاه تقرب دقیق پروازی دستگاهی است که به خلبان این امکان را می‌دهد تا در شرایط جوی بد آب و هوایی «دید کم» به نشست و پرواز ایمن اقدام کند.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول