اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پر بودن پروازهای شرکت‌های هواپیمایی

پرواز از فرودگاه اراک به عتبات عالیات لغو شد

مدیر فرودگاه اراک گفت: پرواز فرودگاه اراک به نجف ‌اشرف که قرار بود 20 شهریور‌ماه انجام شود به زمان دیگری موکول شد.

پرواز از فرودگاه اراک به عتبات عالیات لغو شد

محمد حسن مرتضوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده قرار بود نخستین پرواز فرودگاه اراک به مقصد عتبات عالیات فردا مصادف با 20 شهریورماه انجام شود که به دلیل پر بودن پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به زمان دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: در پیگیری‌های انجام شده با مسئولان شرکت‌های هواپیمایی، آنان اعلام داشتند با تغییر زمان‌بندی پروازها، به زودی زمان دیگری را برای انجام پرواز فرودگاه اراک به مقصد عتبات عالیات اعلام خواهند کرد.

پرواز فرودگاه اراک به مقصد نجف اشرف در شرایطی کنسل شده است که پیش از این استاندار مرکزی در نشست هماهنگی برقراری خط پروازی عتبات عالیات در نهم شهریورماه از راه‌اندازی پرواز فرودگاه اراک به مقصد نجف ‌اشرف از 20 شهریورماه امسال خبر داده بود.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد در نشست هماهنگی برقراری خط پروازی عتبات عالیات اظهار کرد: با اجرای طرح پروژه توسعه فرودگاه اراک و تأمین زیرساخت‌های لازم هم‌اکنون هیچ مشکلی برای پرواز هواپیماهای این فرودگاه به خارج از کشور وجود ندارد؛ به طوری که 20 شهریورماه شاهد نخستین پرواز این فرودگاه به نجف اشرف خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده یک پرواز در هفته از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد که امیدواریم با استقبال خوب مردم همراه شود تا شاهد استمرار این پروازها باشیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دایر شدن برنامه پروازهای داخلی با اولویت مشهد مقدس و عسلویه نیز در دست بررسی است، گفت: چنانچه پروازهای داخلی دیگر به مقصد کیش، اصفهان، اهواز، تهران و شیراز نیز مورد استقبال مردم قرار گیرد، این پروازها را نیز دایر خواهیم کرد.

انتهای پیام/87003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول