اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 هزار زائر آذربایجان‌شرقی و زنجان به خانه خدا مشرف می‌شوند

اعزام زائران خانه خدا از 14 مهر جاری با 9 پرواز از فرودگاه تبریز

رئیس پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: ‌عملیات حج تمتع از ایستگاه تبریز با 9 پرواز بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی ماهان به تعداد 2 هزار و 500 نفر از تبریز و حومه و یک هزار و 500 نفر از استان همجوار زنجان از بامداد چهاردهم مهر به مدت چهار شبانه روز عملیاتی می‌شود.

اعزام زائران خانه خدا از 14 مهر جاری با 9 پرواز از فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن سعیدزیرک ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و تولد امام رضا(ع) به وظیفه تخصصی پلیس فرودگاه اشاره کرد و حفاظت از ابنیه، تاسیسات، اماکن، سطوح پروازی، بازرسی بدنی و بار همراه و غیر همراه و ایجاد تسهیلات در عبور و مرور مسافران و ارائه خدمات به آنان را از جمله این وظایف برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توصیه‌هایی به مسافران و مردم داشت و از آنان درخواست کرد موقع مسافرت سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یافته و از آوردن انواع خوراکی، مایعات، آجیل و شیرینی و غذای گرم خودداری کنند.

زیرک ادامه داد: مسافران همچنین از آوردن مواد اسیدی شامل ترشی، آبلیمو، سرکه، شربت‌ها و اشیاء برنده و انواع قرص‌های کدئین‌دار شامل پارازولام - متادون و ترامادول خودداری کنند و مطلع باشند در صورت دستگیری به اتهام مواد مخدر از پرواز جا مانده و پنج سال ممنوع‌الخروج خواهند شد و مسافران عزیز پلیس را امین خود دانسته و بدانند پلیس فرودگاه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم است.

زیرک ادامه داد: عملیات حج تمتع از ایستگاه تبریز با 9 پرواز بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی ماهان به تعداد 2 هزار و 500 نفر از تبریز و حومه و یک هزار و 500 نفر از استان همجوار زنجان از بامداد چهاردهم مهر به مدت چهار شبانه روز عملیاتی خواهد شد و زائران به مدت 35 روز در آنجا اقامت خواهند داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول