اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی فرودگاهی بین‌المللی قم:

شهر فرودگاهی مدت زمان استقرار مسافران در قم را افزایش می‌دهد

معاون بازرگانی پروژه فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی گفت: با بهره برداری از شهر فرودگاهی و فرودگاه بین‌المللی قم شاهد افزایش مدت زمان اقامت مسافران در این استان خواهیم بود.

شهر فرودگاهی مدت زمان استقرار مسافران در قم را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی نادعلی عصر امروز در جلسه بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان قم از فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم و حضور میلیون‌ها زائر و مسافر در این شهر در ایام مختلف سال تاکید کرد: استان قم با توجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد یکی از استان‌های نمونه در جذب مسافر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقبال خوب مردم کشورهای مختلف برای سفر به استان قم بیان کرد: با وجود این انگیزه، بهانه‌ای برای ماندگاری آنها در قم وجود نداشت ولی با ایجاد فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه جذب تورسیم در استان قم فراهم می‌شود.

معاون بازرگانی پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی، بهره‌گیری از نیروهای با تجربه و متخصص در اجرای نخستین پروژه شهر فرودگاهی کشور را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه شاهد این خواهیم بود که تسهیلات و خدمات قابل توجهی در اختیار مسافران و زائران قرار خواهد گرفت.

وی به تشریح ویژگی‌های مختلف شهر فرودگاهی پرداخت و تصریح کرد: این شهر دارای هتل‌های مختلف، مجموعه‌های ورزشی، اماکن تفریحی و مجتمع‌های تجاری است و احداث فرودگاه بین‌المللی قم زمینه مطلوبی را برای افزایش ماندگاری مسافران در قم مهیا می‌کند.

نادعلی بیان کرد: امیدواریم که با حمایت هرچه بیشتر مسئولان از این پروژه، شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی و مهیا شدن زمینه ارائه خدمات مطلوب به قم باشیم.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول