اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزودی صورت می‌گیرد

اعزام کاروان‌های حج عمره و عتبات عالیات از فرودگاه شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت فراهم شدن بسترهای لازم در آینده‌ای نزدیک کاروان‌های حج عمره و عتبات عالیات از طریق پروازهای فرودگاه شهرکرد اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان‌های حج عمره و عتبات عالیات از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی صبح امروز در دیدار با کارگزاران و کارمندان سازمان حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت هفته حج در استانداری اظهار کرد: خدمت در راه خدا با اعزام دوستداران و عاشقان زیارت خانه مهر و دلدادگی و زیارت قبور متبرکه ائمه فراهم می‌شود و این کار سعادتی است که برای کارکنان و کارگزاران سازمان حج و زیارت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه اعزام به حج تمتع در سال جاری کاهش یافته است گفت: اعزام امسال در تمام کشور 20 درصد کاهش داشته و در نتیجه تعداد محدودتری از استان ما به زیارت خانه خدا اعزام خواهند شد.

عنابستانی از اعزام 300 نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به حج تمتع خبر داد و گفت:  این تعداد زائر در مهر ماه و  در قالب 3 کاروان از فرودگاه اصفهان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: کارگزاران سعی کنند از افراط و تفریط جلوگیری کرده و به شبهات حجاج به دقت و صراحت پاسخ دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از اعزام کاروان‌های زیارتی حج عمره و عتبات عالیات از فرودگاه شهرکرد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم به دلیل وجود زیاد زائر و متقاضی بستر لازم برای اعزام کاروان از فرودگاه شهرکرد را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: این امر در صورتی امکان پذیر است که شرکت‌های زیارتی این استان در خصوص ثبت نام و ایجاد کاروان در استان به یک اتفاق نظر برسند.

عنابستانی با بیان اینکه امکان اعزام از فرودگاه شهرکرد وجود دارد یادآور شد: ما آمادگی داریم تا با شرکت‌های هواپیمایی قرارداد تفاهم منعقد کنیم و امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

به گزارش فارس از شهرکرد در دیدار کارکنان و کارگزاران سازمان حج و زیارت با استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص شرایط اعزام زائران حج تمتع سال جاری، ایجاد بستر و آمادگی‌های لازم در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/68006/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول