اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد

شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی 630 زوج دانشجوی پیام‌نور استان اصفهان آغاز شد.

شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان صبح امروز شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویان پیام‌نور کل استان اصفهان در تالار گسترش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.

لازم به ذکر است که به نقل از دبیر همایش شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویان پیام‌نور کل استان اصفهان جشن ازدواج 630 زوج دانشجو در تاریخ پانزدهم و شانزدهم مهر‌ماه در تالار شیخ‌بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر همایش شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویان پیام‌نور کل استان اصفهان ابراز داشت: شانزدهمین دوره ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کل استان اصفهان هم اکنون در تالار گسترش به صورت دو کارگاه آموزشی مجزا برای خانم‌ها و آقایان در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: دو کارگاه آموزشی یاد شده با موضوع سلامت جنسی و با سخنرانی حجت‌الاسلام دهلوی برای آقایان و خانم عشقی‌نژاد برای خواهران برنامه‌ریزی شده است.

قابل بیان است که در ادامه برنامه‌های این همایش کلاسی تجمیعی به صورت مشترک برای آقایان و خانم‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی با هدف ارتباط بهتر، زندگی بهتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول