اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان خبر داد

پرداخت 2057 مورد وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان در کردستان

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان از پرداخت دو هزار و 57 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان این استان خبر داد و گفت: این تعداد وام در سال‌جاری تاکنون پرداخت شده است.

پرداخت 2057 مورد وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حاجی عباسی ظهر امروز در جمع مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران کردستان اظهار کرد: این تعداد وام به مبلغ 61 میلیارد و 710 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 900 فقره تسهیلات قرضه‌الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اعطا شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداختی نیز 45 میلیارد ریال بوده است.

وی همچنین به دیگر تسهیلات بانک ملی اشاره کرد و گفت: پرداخت 317 وام قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری کارکنان دولت و افراد مستمند به مبلغ 12 میلیارد و 700 میلیون ریال از دیگر تسهیلات اعطایی بانک ملی استان کردستان به متقاضیان استان در طول سال‌جاری تاکنون بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی‌ بانک‌های استان کردستان یادآور شد: همچنین به چهار طرح در دست اجرای استان کردستان 34 میلیارد ریال و به شش طرح نیمه تمام نیز 18 میلیارد ریال سرمایه در گردش پرداخت شده است.

عباسی همچنین به تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی استان کردستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 101 دستگاه خودپرداز بانک ملی آماده ارائه خدمت به شهروندان کردستانی است.

وی تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های سطح استان را نیز 483 مورد و تعداد دستگاه‌های pos کل سیستم بانکی استان را 35 هزار و 434 فقره برشمرد.

سومین شعبه شهاب ملی کردستان در سنندج راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان با اشاره به فعالیت دو شعبه شهاب ملی در استان از راه‌اندازی سومین شعبه شهاب ملی در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: این شعبه 20 شهریور ماه راه‌اندازی خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه تمام خدمات الکترونیکی بانکی از طریق این شعبه قابل انجام است، خاطرنشان کرد: شعبه شهاب بانک ملی شعبه‌ای بدون کارمند است که تمام خدمات بانکی در آن قابل انجام است.

وی اضافه کرد: به زودی چهارمین و پنجمین شعبه شهاب ملی کردستان در شهرهای قروه و سقز نیز راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/79007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول