اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان اردبیل:

روز ملی ازدواج باید جوانان را با ازدواج آسان آشنا کرد

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در روز ملی ازدواج که در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است باید ازدواج آسان ترویج پیدا کند.

روز ملی ازدواج باید جوانان را با ازدواج آسان آشنا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نوید محمدنیا عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: پیشبرد و ساماندهی امور جوانان منوط به تغییر نگرش و رویکرد دستگاه‌های ذیربط در حوزه جوانان بوده و نیازمند مدیریت کل‌نگر، فرابخشی و درهم تنیده است.

وی تصریح کرد: باید از نگاه جزیره‌ای و موازی‌کارهایی که به اتلاف وقت و اعتبارات منجر می‌شود به شدت پرهیز کرد.

محمدنیا با تشریح اهداف و چرخه کار ستاد ساماندهی امور جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی جوانان و مواد 41 و 43 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه، باید اعتبارات حوزه جوانان ذیل بودجه سنواتی دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی و از طریق ستاد ملی و استانی ساماندهی امور جوانان پیگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی و اقماری ستاد ساماندهی امور جوانان با تشکیل جلسات و آماده‌سازی بسته‌های پیشنهادی دقیق و کارشناسی شده زمینه تصمیم‌گیری‌های منطقی و راهگشا در حوزه جوانان را مهیا می‌سازد.

وی همچنین بیان کرد: در روز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ملی ازدواج نامیده شده است برنامه‌های متعددی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یادآور شد: امیدواریم با فعال شدن ستاد ساماندهی امور جوانان بتوانیم در حوزه‌های مختلف در خدمت جوانان بوده و از ظرفیت عظیم آنها در سازندگی روزافزون کشور استفاده و بهره لازم را ببریم.

محمدنیا با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت اعتماد و باور جوانان در مسایل مختلف نیاز داریم، گفت: امیدواریم در این راستا بتوانیم اهداف متعالی را جامه عمل پوشانده و در تحقق راستین آنها با همت و تلاش مضاعف به هدف والا دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول