اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان مطرح کرد

آموزش و پرورش بستری مناسب برای احیای امر اهل بیت(ع)

امام جمعه تویسرکان آموزش و پروش را بستری مناسب برای احیای امر اهل بیت (ع) دانست.

آموزش و پرورش بستری مناسب برای احیای امر اهل بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش تویسرکان با تبریک میلاد امام رضا(ع) و استناد به حدیثی از این امام همام، اظهار داشت: افرادی‌ که فرهنگ اهل بیت(ع) را احیا می‌کنند رحمت خداوند شامل حال آنها می‌شود.

وی آموزش و پروش را بهترین بستر برای احیای امر اهل بیت (ع) دانست و افزود: این روزها بهترین زمان برای مأنوس شدن دانش‌آموزان با رفتار و منش اسلامی است.

امام جمعه تویسرکان ابراز کرد: بچه‌ها را طوری باید تربیت کنیم که در ایام جشن و سرور اهل بیت(ع) شاد و در ایام حزن این بزرگواران محزون باشند.

وی تشویق و ترغیب دانش‌آموزان نخبه و ممتاز را روشی اثرگذار برای ارتقای علمی و معنوی قشر علم‌آموز دانست و گفت: با استفاده از کمترین امکانات می‌توان دانش‌آموزان را به پویایی و همتی مضاعف ترغیب کرد.

موحدی با بیان اینکه مدیر باید قاطع باشد و حق را بر اساس قانون مطالبه کند، گفت: آموزش و پرورش درباره فضاهای آموزشی مطابق با قانون و نیازسنجی‌ اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه افراد خبره و کارآمد برای جذب خیران به آموزش و پرورش وارد شوند، ابراز داشت: با تشریح شرایط و اقدامات دولت در این حوزه از یاری اولیای خیر و توانمند برای رفع نیازهای مالی آموزش و پرورش کمک گرفته شود.

امام جمعه تویسرکان در پایان خواستار آماده‌سازی فضای شهر در آستانه بازگشایی مدارس به منظور تقویت روحیه نشاط و پویایی دانش‌آموزان شد.

انتهای پیام/89010/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول