اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اهدای 10 هزار متر زمین برای استقرار سما در آبپخش

بخشدار آبپخش از اهدای 10 هزار متر زمین برای استقرار سما در آبپخش خبر داد.

اهدای 10 هزار متر زمین برای استقرار سما در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی شامگاه یکشنبه در نشست با معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات اداری در منطقه آبپخش از اولویت‌های مهمی است که مسئولان آبپخش برای تحقق آن تلاش کرده‌اند.

وی افزود: استقرار دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در بخش آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این دیار است و همکاری و مجاهدت همه‌جانبه مسئولان و شهروندان آبپخشی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای جوان منطقه آبپخش و وجود اساتید و مدرسین مجرب دانشگاه‌های استان در آبپخش، نبود دانشگاه‌ و مرکز آموزش عالی مورد انتقاد شدید مردم بود.

وفایی بیان داشت: بخش آبپخش دارای پیشینه‌ درخشان علمی و فرهنگی در سطح استان بوشهر است و این امر مهر تاییدی بر ضرورت استقرار مراکز آموزش عالی در بخش آبپخش است.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزی آبپخش استقرار مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه تسهیل تحصیلات عالی را برای ایشان فراهم آورد.

این مسئول اذعان داشت: وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و چندین دبیرستان در شهر آبپخش از مسائل مهمی است که نیاز به استقرار مراکز آموزش و عالی برای سهولت تحصیلات عالی جوانان آبپخشی به منظور تربیت نیروی کار متخصص و باسواد را چند برابر کرده بود.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: تاسیس مراکز دانشگاهی و آموزش عالی توسط دانشگاه آزاد در حقیقت نمودی از توجه این دانشگاه به توسعه علمی و افزایش سطح سواد جامعه است.

وفایی بیان داشت: در روزهای گذشته مردم استقبال خیلی خوبی از استقرار دانشکده سما در آبپخش داشته‌اند و آمادگی خود برای حمایت از مرکز آموزش عالی در آبپخش را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از دیرباز آبپخش به دارالعلم معروف بوده است، افزود: اهدای 10 هزار متر زمین توسط خیرین آبپخشی به‌منظور ایجاد مراکز دانشگاهی نمودی از اشتیاق مردم به ارتقای جایگاه علمی آبپخش است.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول