اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خبر داد

تاسیس آموزشکده سمای آبپخش با 3 رشته تحصیلی

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از تاسیس آموزشکده سمای آبپخش با سه رشته تحصیلی خبر داد.

تاسیس آموزشکده سمای آبپخش با 3 رشته تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله بام‌نشین شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان و معتمدین محلی آبپخش اظهار داشت: سما از مراکز علمی و آموزشی ارزشمند است و تاثیر فراوانی در توسعه و ارتقای سطح علمی جامعه خواهد داشت.

وی افزود: موقعیت آبپخش و مرکزیت آن در میان چندین بخش از مسائل مهمی است که در تاسیس دانشکده سما در این شهر به آن توجه داریم.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم به‌منظور تاسیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما در آبپخش از سال گذشته انجام شده و مقرر بود که این مرکز از بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کند که به دلیل محدودیت زمانی در مهرماه سال جاری شاهد آغاز فعالیت آن خواهیم بود.

بام‌نشین بیان داشت: در حال حاضر با توجه به نزدیک بودن به سال تحصیلی جدید در موقعیت حساسی برای شروع فعالیت آموزشکده سمای آبپخش قرار داریم.

وی اضافه کرد: تامین 10 هزار متر مربع زمین به‌منظور استقرار سما در آبپخش از مسائلی است که از ابتدای پیگیری مسئولان آبپخش به آن توجه داشته‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: در سند توسعه سما رویکرد ما ارتقای سطح تحصیلات تا کارشناسی ارشد است و تامین این میزان زمین به‌منظور تحقق اهداف مطابق سند توسعه ضروری است.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر عنوان کرد: با تلاش مسئولان آبپخش تا کنون هشت هزار متر مربع زمین به معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر واگذار شده و مابقی اراضی مورد نظر با تلاش مسئولان آبپخش در آینده نزدیک تامین می‌شود.

بام‌نشین بیان داشت: در بحث انتقال زمین به سما حداقل زمان مورد نظر برای اجرای برنامه‌های عمرانی مدت زمان پنج سال است و تاکید جدی به این موضوع داریم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان کوتاه امکان‌پذیر نیست و با توجه به تورم سیر زمانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی سما در آبپخش امری طبیعی است.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: از آموزش و پرورش آبپخش که در تامین مکان اولیه برای شروع فعالیت سما در آبپخش همکاری بسیار خوبی داشته است، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بام‌نشین یادآور شد: در معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر دانشجویان در 12 رشته تحصیلی به تحصیل می‌پردازند و از سال تحصیلی جدید شاهد فعالیت سمای آبپخش با سه رشته تحصیلی خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول