اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ابعاد فعالیت‌های امام رضا (ع) تبیین شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ابعاد مختلف فعالیت‌های امام رضا (ع) برای همه اقشار جامعه تبیین شود.

ابعاد فعالیت‌های امام رضا (ع) تبیین شود

حجت‌الاسلام محمد فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امام رضا (ع) بزرگترین، نزدیک‌ترین و بارزترین الگو برای ملت بزرگ ایران اسلامی قلمداد می‌شود، که از طریق تامل و تدبر در زندگی و فعالیت‌های ایشان، می‌توان امام هشتم (ع) را الگو قرار داد.

وی به وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: خداوند متعال با دادن این دو عطیه الهی به کشورمان، حجت را بر ملت ما به معنای واقعی کلمه تمام کرد، مسیر درست را از نادرست مشخص کرده‌ است.

فخری فرا رسیدن میلاد فرخنده ایشان را تبریک گفت و اضافه کرد: هم‌اکنون زمان مناسب و بهانه‌ای خوبی برای تامل در مورد زندگی، فعالیت‌های اجتماعی، تبلیغات و چگونگی به شهادت رسیدن امام هشتم (ع) به دست آمده است که از این فرصت حداکثر استفاده را باید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اظهار به اینکه ملت ما از طریق الگو قرار دادن امام هشتم (ع)، اشتباهات تاریخی را در مورد ایشان جبران کنند، اضافه کرد: در تاریخ کشورمان به شهادت رساندن ایشان به ثبت رسیده است، بنابراین از طریق قرار گرفتن در گروه پیروان صدیق ائمه، آثار این ننگ را باید زدود.

فخری فرا رسیدن ایام حج تمتع را به زائران خانه خداوند متعال و خانواده آنها تبریک گفت و اظهار داشت: تا جایی که در بضاعت هر کسی وجود دارد، از این سفر معنوی توشه راه زندگی برگیرد تا به این ترتیب مسیر برای سعادت اخروی خود و نزدیکان فراهم کند.

وی مقارن شدن میلاد ثامن الحجج و هفته حج را با آغاز سال تحصیلی خالی از حکمت ندانست و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان را باید به بهترین شکل ممکن تربیت کنیم، تا آنها نیز به عنوان شیعیان واقعی در همه امور زندگی خود از ائمه معصوم (ع) الهام گیرند.

انتهای پیام/61002/ل30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول