اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت

جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در زاهدان برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد.

جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسئول اعزام مبلغین تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: دلیل آمدن امام رضا (ع) به مشهد مقدس این بود که مأمون میخواست حکومت خود را تضمین کند و به همین دلیل امام رضا(ع) را به مشهد فراخواند تا خودش و حکومتش را اسلامی جلوه دهد در حالی که ظاهراً چهره اسلامی داشت و در باطن خواسته‌های دیگری مدنظر داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آدینه پورباقری با اشاره به اینکه برگزاری این جشن‌های رضوی در ترویج فرهنگ ولایت مداری در منطقه نقش به سزایی ایفا خواهد کرد، افزود: جامعه امروزی به ویژه نسل جوان به شدت نیازمند فرهنگ رضوی است و باید فرهنگ زندگی روزانه را در ابعاد مختلف با این فرهنگ مانوس کنیم.

وی تصریح کرد: در حدیثی از امام رضا (ع) فرمود که یک رکعت از نماز جماعت برابری می کند با دو هزار نمازی که در منزل بدون جماعت خوانده شود.پس سعی شود حتی الامکان نماز را به جماعت بخوانیم.

در ادامه یکی از ذاکرین استان به مدح و منقبت حضرت و مولودی خوانی پرداخته و صلوات خاصه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) پایان بخش مراسم شد.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول