اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آذربایجان غربی را ترک می‌کنند

امروز آخرین روزی که خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مهمان آذربایجان غربی هستند و عصر امروز خادمان، این استان را ترک می‌کنند.

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آذربایجان غربی را ترک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امروز آخرین روز حضور خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ارومیه بوده که در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و مجمع خیرین سلامت حضور می‌یابند.

امروز مجمعی تحت عنوان خیرین مدرسه‌ساز تشکیل می‌یابد که خادمین در مراسم افتتاح خیرین مدرسه‌ساز حضور پیدا می‌کنند.

آخرین برنامه امروز جشن میلاد امام رضا (ع) تحت عنوان بزم نور است که در سالن 2 هزار نفری شهید باکری فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار می‌شود.

کاروان رضوی متشکل از چهار نفر خادم رضوی است که پرچم متبرکه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را به مدت شش روز در آذربایجان غربی گردانده‌اند.

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با عنوان جشنواره زیر سایه خورشید با بیش از 50 برنامه در ارومیه و در شهرستان‌های شمال آذربایجان غربی از جمله خوی، پلدشت، شوط، سلماس، قره‌ضیاءالدین و چالدران حضور یافتند.

تعداد کادر فعال جشنواره 55 نفر بوده و این جشنواره برای پنجمین بار متوالی در آذربایجان غربی در حال برگزاری است و موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی مجری این جشنواره در آذربایجان غربی است.

در این شش روز برنامه‌هایی از جمله استقبال مردمی، حضور خدام در بیمارستان، حضور در سرای سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، جشن ویژه زوج‌های جوان، محفل انس با قرآن و حضور در مراکز نظامی و انتظامی در جشنواره زیر سایه خورشید برگزار شد.

اداراتی که در راستای اجرای این طرح حمایت داشتند شامل شهرداری ارومیه، استانداری آذربایجان غربی، سپاه شهدای استان و ناحیه مقاومت بسیج ارومیه، فرمانداری‌های شهرستان‌های آذربایجان غربی، اداره ورزش و جوانان، صدا و سیمای مرکز استان و فرهنگسرای جوان است.

انتهای پیام/61005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول