اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گیلان‌غرب خبر داد

برگزاری جشنواره منطقه‌ای گیلان‌غرب در دفاع مقدس

سرپرست فرمانداری گیلان‌غرب از برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای غرب و شمال‌غرب کشور با عنوان گیلان‌غرب در دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای گیلان‌غرب در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرمانداری گیلان‌غرب، جبار فرامرزی در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گیلان‌غرب گفت: سومین جشنواره منطقه‌ای غرب و شمال‌غرب کشور با عنوان گیلان‌غرب در دفاع مقدس امسال با شرکت 10 استان هفته نخست مهر ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلان‌غرب ادامه داد: آثار استان‌های خوزستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، لرستان، ایلام، کردستان، همدان، اردبیل و کرمانشاه در جشنواره امسال در بخش خاطره‌نویسی با موضوع گیلان‌غرب در دفاع مقدس بررسی و ارائه می‌شود.

به گفته فرامرزی، 65 برنامه عمرانی، فرهنگی و ورزشی طی هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان برگزار می‌شود که مراسم ویژه سال‌روز مقاومت مردم گیلان‌غرب، اجرای صبح‌گاه مشترک نظامی، افتتاح پروژه‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های سرداران، امیران، فرماندهان و 750 شهید شهرستان، ویزیت رایگان، برگزاری نشست‌های سیاسی، نهضت روشنگری، محافل انس با قرآن، بازدید از مناطق عملیاتی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

 وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از این دوران به‌عنوان تبلور جهاد و شهادت نام برد و افزود: کار فرهنگی امروز تکمیل‌کننده کار بزرگ دیروز شهدا و ایثارگران است، لذا همه تکلیف داریم در راستای همان ایثارگری‌ها، افتخارات به‌ دست آمده را حفظ کنیم.

انتهای پیام/2700/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول