اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

ورودی گردشگران به نمین 3 برابر شده است

فرماندار شهرستان نمین از افزایش سه برابری ورودی مسافران، میهمانان و گردشگران تابستانی به شهرستان نمین خبر داد.

ورودی گردشگران به نمین 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدتقی دریتیم عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیران و مسئولان در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت:‌ تلاش تمام ادارات و مجموعه‌های خدمات‌رسان در سه ماه تابستان بر این بود تا بهترین خدمات به میهمانان و مسافران تابستانی ارائه شود که این برنامه‌ریزی‌ها با استقبال و رضایتمندی گردشگران نیز روبه‌رو شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با پایان فصل تابستان آرام آرام شاهد برنامه‌ریزی‌های مسئولان برای نیمه دوم سال به ویژه تأمین سوخت مورد نیاز و برخی امکانات دیگر با اولویت مناطق محروم هستیم که امیدواریم با تدابیر لازم در فصل زمستان امسال با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو نشویم.

دریتیم اقدام مثبت کمیته برنامه‌ریزی را در توزیع اعتبارات شهرستان با اولویت مناطق محروم، تأمین آب شرب و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این زمینه به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌ها به سمتی است که کمتر بتوان در این هدف‌گذاری‌ها با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو شد.

این مسئول ضرورت تکریم ارباب رجوع و توجه به رفع نیازمندی‌های مراجعه‌کنندگان و عموم مردم را به ادارات و نهادهای دولتی یادآور شد و اضافه کرد: زمانی که مسئولان خود را خادم ملت توصیف کرده و معرفی می‌کنند دیگر نیازی به نشستن در پشت درهای بسته وجود ندارد بلکه باید مشکلات مردم را در جامعه مشاهده و لمس کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیکی هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان سلحشور سرزمین ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ما امروز امنیت، آسایش و آرامش خودمان را مرهون مجاهدت هشت ساله فرزندان دلیر این مرز و بوم هستیم که از جان و دل گذشتند و با تمام وجود در صحنه حماسه خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نمین در ادامه یادآور شد: دشمن امروز بسیار علاقمند است تا این میراث ارزشمند و دستاورد عظیم مورد غفلت و بی‌حرمتی قرار گیرد در حالی که ما بیش از هر زمان دیگر به تبلور ایمان، اعتقاد و اراده خودمان در مسیر تحقق آرمانهایمان نیاز داریم.

دریتیم ضرورت پاسداشت هفته دفاع مقدس را با عزت و عظمت خاص ضروری اعلام کرد و ادامه داد: تمام ادارات در فضاسازی‌های شهری در مناسبت پیش روی هفته دفاع مقدس باید آستین بالا زده و همت کنند.

وی همچنین از رؤسای ادارات و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا با جدیت امر مبادله موافقتنامه اعتبارات شهرستانی را از استان پیگیری کرده و نسبت به جذب آن تا آغاز فصل سرما اقدام کنند.

دریتیم همچنین فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی را یادآور شد و گفت: آنچه که به نظام تعلیم و تربیت ما قوت و استحکام می‌بخشد ارتباط تنگاتنگ مدرسه با خانه و اولیا با معلمان است که این خود عنصر رفع بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های آموزشی و تربیتی است.

وی در پایان سخنان خود ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و گاز را به مدیران دستگاه‌های اجرایی گوشزد کرد و افزود: برای تداوم بهره‌مندی از خدمات شرکت‌های یاد شده باید به موقع نسبت به پرداخت هزینه‌های خدمات مصرفی اقدام کنند.

انتهای پیام/62003/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول