اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان عنوان کرد

مشکلات گردشگران از عدم ساماندهی ورودی ماهان

امام جمعه ماهان گفت: طولانی شدن ساماندهی ورودی ماهان از سمت هفت باغ علوی مشکلات بسیاری را برای مردم و گردشگران به‌وجود آورده است.

مشکلات گردشگران از عدم ساماندهی ورودی ماهان

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: با توجه به اینکه ماهان شهر نمونه گردشگری شناخته شده و گردشگران بسیاری از سایر نقاط کشور و جهان از مکان‌های تاریخی ماهان بازدید می‌کنند، این شهر نیاز به زیباسازی دارد.

محمدزاده خواستار نگاه ویژه‌ مسئولان به شهر ماهان شد و ابراز داشت: با توجه به اینکه مسئولان مربوطه می‌دانند ورودی ماهان از هفت باغ علوی بیش از یک سال است، هنوز ساماندهی نشده و طول این مسیر یک هزار و 800 متر بیشتر نیست و از آنها می‌خواهیم در تسریع این کار پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

وی افزود: از مسئولان می‌خواهیم برای طرح نهایی زیرگذر باغ شاهزاده و عملیاتی شدن این طرح ‌هم اقدام کنند، چون مسافران پس از بازدید از باغ شاهزاده داخل شهر ماهان نمی‌شوند و بنابر این خیلی از مردم این شهر متضرر می‌شوند.

امام جمعه ماهان تصریح کرد: با توجه به اینکه آرامگاه شاه نعمت‌الله ولی در مرکز شهر ماهان قرار دارد و گردشگرانی که از باغ شاهزاده خارج می‌شوند باید بتوانند با استفاده از زیرگذر وارد شهر ماهان شوند، لذا احداث این زیرگذر از ضرورت‌های شهر ماهان است.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول