اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش تنکابن خبر داد

تجهیز 120 کلاس درس برای خدمات‌دهی به گردشگران در تنکابن

رئیس آموزش و پرورش تنکابن از تجهیز 120 کلاس درس و خدمات‌دهی به گردشگران فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

تجهیز 120 کلاس درس برای خدمات‌دهی به گردشگران در تنکابن

مسعود اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن گفت: از ابتدای فصل تعطیلات سال 92 در تنکابن، 123 کلاس درس در 16 آموزشگاه، قابل دسترسی گردشگران فرهنگی کشور است.

وی گفت: با چهار درجه‌بندی ویژه دارای 12 کلاس، درجه‌بندی الف 85 کلاس و درجه‌بندی ب 15 و نیز درجه‌بندی ج 11 کلاس با امکاناتی نظیر تختخواب، یخچال، پتو، تلویزیون، آشپزخانه، سرویس و حمام، مفروش شده‌‌اند و در حال خدمات‌دهی هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان تنکابن به لحاظ اکوتوریسم و جاذبه‌های گردشگری و نیز تاریخی در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بهره‌مندی از طبیعت ویژه شمال و نیز مزیت همجواری و نزدیکی بین کوه، جنگل، جلگه و دریا و وجود زیبائی‌های فراوان طبیعی مانند طبیعت بکر، رودهای پرآب و بی‌شمار، گونه‌های متفاوت جنگلی و طبیعی و آب و هوای مطبوع این شهرستان را به عنوان مقصد سفر بسیاری از علاقه‌مندان به زیبایی‌های خلقت خداوندی مورد توجه قرار دارد و در این راستا مدیریت آموزش و پرورش با تمامی امکانات این افتخار را دارد تا در خدمت تمامی گردشگران فرهنگی کشور باشد.

وی یادآور شد: تاکنون 4 هزار و 52 نفر در قالب یک هزار و هفت خانوار گردشگر فرهنگی در ستادهای اسکان این شهرستان پذیرش و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/86020/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول