اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد همدان خبر داد

کمیته امداد همدان جزو رتبه‌های برتر در توسعه بیمه اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: کمیته امداد همدان جزو سه استان موفق کشور در توسعه بیمه‌های اجتماعی است.

کمیته امداد همدان جزو رتبه‌های برتر در توسعه بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در سومین جلسه دور دوم نشست منطقه‌ای اشتغال کمیته امداد در تویسرکان اظهار کرد: نشست‌های این گونه فرصت خوبی برای ارائه گزارش و تبادل نظر توسعه برنامه اشتغال‌زایی در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های امداد است.

وی افزود: مسئولان اشتغال و خودکفایی در شهرستان‌ها به منظور عمل به تعهدات خود باید از امکانات موجود استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان با تأکید بر برنامه‌ریزی درست برای تحقق برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد در بحث اشتغال و توانمندی جامعه هدف، ابراز داشت: برگزاری دوره‌های بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد اشتغال و کارآفرینی، اعطای تسهیلات و... با نظارت همراه باشد.

وی کاریابی را از گزینه‌های بسیار مهم در  کمیته امداد دانست و متذکر شد: این مهم با دقت به ویژه برای فرزندان مستعد خانواده‌های مددجو مد نظر قرار گیرد و در این راستا گام‌های تأثیرگذار برداشته شود.

ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنان خود از کسب رتبه برتر کمیته امداد در سال‌های 90 و 91 در بحث اشتغال‌زایی خبر داد و خاطرنشان کرد: به همین منظور، شورای عالی اشتغال، کمیته ساماندهی مشاغل برای شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها را به کمیته امداد محول کرد.

وی با بیان اینکه هر قدر برای اشتغال‌زایی تلاش شود، ارزشمند است، تأکید کرد: توسعه و ساماندهی اشتغال در رشد و پیشرفت همه‌جانبه مجموعه مربوطه کمک بسزایی در ارتقای جایگاه دیگر گروه‌های جامعه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان به خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: همه باید با عزم و اراده ملی با بهره گرفتن از امکانات و فرصت‌های پیش‌رو همت کنیم تا حماسه اقتصادی رخ دهد.

وی با بیان اینکه گام نخست در رسیدن به اهداف مشخص در ایجاد شغل فرهنگ‌سازی است، افزود: بالا بردن اعتماد به‌نفس مددجویان باید با تمام توان انجام گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه در شش سال گذشته در بحث توانمند‌سازی مددجویان گام‌های خوبی برداشتیم، گفت: توانمندسازی، تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌ها و ایجاد خودباوری از سرفصل‌های مهم ما برای دستیابی به اهداف مد نظر است.

وی مباحث ازدواج فرزندان خانواده کمیته امداد، ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت و ایجاد سرپناه از دیگر مؤلفه‌های اصلی در اولویت کاری کمیته امداد برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان با بیان اینکه کمیته امداد استان همدان جزو سه استان موفق کشور در توسعه بیمه‌های اجتماعی است، اظهار کرد: تلاش بر این است که مددجویان در این خصوص دغدغه خاطر نداشته باشند.

انتهای پیام/89010/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول