اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان دشتی خبر داد

پرداخت 300 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد دشتی

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی از پرداخت بیش از 300 میلیارد ریال موردی ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 300 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد رضا بحرینی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتی در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است و در راستای حل مشکلات نیازمندان همواره تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین خدمات ارائه شده به مددجویان پرداخت کمک هزینه‌های بهداشتی و درمانی، عمرانی، فرهنگی، کمک هزینه ازدواج و پرداخت تسهیلات مختلف برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است.

بحرینی تصریح کرد: در راستای همین امر در پنج ماهه سال جاری بیش از 339 میلیون و 631 هزار و822 ریال موردی ویژه در قالب ابن سبیل، درمان و کمک معیشت به نیازمندان پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت خدمات موردی ویژه به 193 نفر از مددجویان تحت حمایت خبر داد وتصریح کرد: کمیته امداد در راستای حل مشکلات مددجویان و نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و خدمات خود را به صورت هدفمند و براساس نیاز مدجویان به آنها ارائه می‌دهد.

کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی به کار خود پایان داد

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی گفت: فعالیت‌های کانون تابستانی کمیته امدادامام خمینی شهرستان دشتی با شرکت بیش از 200 دانش آموز مددجو عضو این کانون به کار خود پایان داد.

بحرینی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح فرهنگی و احیای عزت فردی و اجتماعی خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی کمیته امداد به شمار می‌رود، گفت: سعی وتلاش کمیته امداد امام خمینی ایجاد فضای اعتقادی وفرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت و تقویت روحیه خودباوری آنها است.

بحرینی با اشاره به اینکه کانون‌های تابستانی بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در فصل تابستان بوده گفت: در تابستان سال 1392 بالغ بر 200 دانش آموز مددجو دربرنامه‌های فرهنگی وتربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره)حضور داشتند.

بحرینی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی، فنی و حرفه‌ای و ورزشی محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 44 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های کانون تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در این شهرستان هزینه شده است.

بحرینی گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی، پخش کلیپ واجرای سرود توسط گروه سرود مددجویی از دیگر برنامه‌های کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی بوده است .

کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجائی توسط  مدیریت کمیته امداد دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان دشتی در پانزدهمین جشنواره شهید رجائی مقام دوم دستگاه برتر را از طرف فرمانداری شهرستان دشتی بدست آورد.

بحرینی اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به جلسات متعدد با همکاران که به منظور توجیه برنامه جشنواره و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در دستور کار این مدیریت قرار گرفت این مدیریت توانست رتبه دوم را بین 45 دستگاه اجرائی شهرستان کسب کند.

توزیع بیش از 7000 جفت کفش و دمپایی بین مددجویان کمیته امداد دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: بیش از 7000 جفت دمپایی و کفش بین مددجویان شهرستان دشتی توزیع شد.

بحرینی اظهار داشت: با کمک نیکوکاران و خیرین 7000 جفت کفش و دمپایی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: همچنین مرحله اول هزینه پوشاک دانش آموزی به حساب مددجویان واریز شده است.  

کمیته امداد شهرستان دشتی دارای 10 هزار مددجو تحت حمایت است.

انتهای پیام/66001/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول