اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه و و بویراحمد صورت گرفت

اعزام 680 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردو‌های برون استانی

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 680 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان به اردوهای برون استانی خبر داد.

اعزام 680 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردو‌های برون استانی

ارسلان جلال‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از اعزام 680 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای برون استانی خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان سبب می‌شود تا علاوه بر رفع مشکلات مالی و مادی نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی توجه ویژه‌ای نیز به رشد فکری و فرهنگی آنان شود.

جلال‌فرد عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی نگاه ویژه‌ای به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت دارد تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اعزام به اردوهای تابستانی هم اوقات فراغت آن‌ها را در مسیر صحیح برنامه‌ریزی کند و هم با هدف حفظ صیانت نهاد خانواده سبب تقویت بصیرت دینی، افزایش مهارت‌های زندگی، بالا بردن سطح فرهنگ و تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان و دانشجویان گام‌های مفید و مؤثری را برداشته و امید به آینده و زندگی را در خانواده‌ها افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 15 هزار و 820 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات فرهنگی مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین زمینه تعداد 680 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت به اردوهای زیارتی و سیاحتی برون استانی اعزام شدند.

جلال‌فرد گفت: از این تعداد 80 دختر و 40 پسر از دانشجویان تحت حمایت بوده که به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی هزینه برگزاری این اردوها را 300 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول