اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری کلمه خبر داد

ایجاد ایستگاه جمع‌آوری پسماندهای شهری در محلات کلمه

سرپرست شهرداری کلمه از ایجاد ایستگاه جمع‌آوری پسماندهای شهری در محلات کلمه با نصب مخازن جمع‌آوری زباله در محلات شهر کلمه خبر داد.

ایجاد ایستگاه جمع‌آوری پسماندهای شهری در محلات کلمه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد مهدی صالحی ظهر امروز در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرداری کلمه در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی شهر و تلاش به‌منظور برطرف شدن نیازها و خواسته‌های شهروندان کلمه داشته است.

وی افزود: دید کلان نسبت به مسائل و نیازهای مختلف شهری و تلاش در راستای ارائه پاسخ مناسب به نیازهای مختلف از اولویت‌هایی است که شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

سرپرست شهرداری کلمه خاطرنشان کرد: صیانت از محیط زیست و محیط پیرامونی زندگی انسان از مسائل مهمی است که مدیریت شهری باید به آن توجه داشته باشد.

صالحی بیان داشت: مدیریت پسماند شهری از مسائل ضروری است که شهرداری‌ها با توجه به آن می‌توانند اقدامات موثری به‌منظور حفاظت از محیط زیست شهرها انجام دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دیدگاه سنتی نسبت به مسئله مدیریت پسماندهای شهری وجود دارد که این مساله پاسخگوی نیاز شهرها در ارتباط با این موضوع نیست.

این مسئول اذعان داشت: شکل‌گیری دیدگاه کلان نسبت به بحث مدیریت پسماند در سطح شهرستان از نیازهای اساسی شهرستان است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.

سرپرست شهرداری کلمه عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری شهرداری‌ها در حوزه مدیریت پسماند شهری از رویکردهای مهمی است که می‌تواند آثار مثبتی در این زمینه به دنبال داشته باشد.

صالحی ابراز داشت: تفکیک زباله‌های شهری از مسائل مهمی است که باید فرهنگ‌سازی لازم در ارتباط با آن صورت بگیرد و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند نقشی موثر داشته باشند.

وی افزود: توزیع کیسه‌های زباله به‌منظور جمع‌آوری تفکیکی زباله‌های خانوار از گام‌های مهمی است که به‌منظور اجرای طرح تفکیک زباله‌ها و پسماندهای شهری می‌توان از آن استفاده کرد.

سرپرست شهرداری کلمه گفت: ایجاد ایستگاه جمع‌آوری زباله و پسماندهای شهری از طریق نصب مخازن جمع‌آوری زباله در محلات شهر کلمه از مسائلی است که با برنامه‌ریزی شهرداری شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

صالحی اظهار داشت: اجرای طرح مذکور گامی مهم در راستای جمع‌آوری اصولی زباله‌های شهری توسط ماشین حمل زباله بوده است.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول