اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

نماز جماعت در تمام مساجد عنبرآباد برگزار می‌شود

امام جمعه عنبرآباد گفت: حوزه علمیه برکات زیادی را در این شهرستان داشته است و امروز در تمام مدارس و مساجد شهر و بعضی روستاها امام جماعت حضور دارد.

نماز جماعت در تمام مساجد عنبرآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه سفیران هدایت عنبرآباد ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: با وجود حوزه علمیه عنبرآباد در تمام مساجد سطح شهر نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید فکر ما فکر اهل بیتی باشد، افزود: عقل انسان معدن تصمیم‌گیری است و انسان هر تصمیمی خواست بگیرد باید اهل بیتی باشد تا بتواند مسیر درست زندگی را انتخاب کند.

دشت‌آبادی تصریح کرد: انسان باید در تمام تصمیم‌های مهم زندگی خود ازدواج، کار و... تنها دنیا را نبیند و باید آخرت را مد نظر قرار بگیرد که هم سعادت دنیا و آخرت نصبیش شود.

وی عنوان کرد: وجود حرم امام رضا (ع) یک نعمت بزرگ الهی است و ما باید قدر این نعمت بزرگ که شامل حال ما ایرانی‌ها شده را به خوبی بدانیم.

امام جمعه عنبرآباد با تأکید بر اینکه انسان باید در زندگی هم‌دل و همراه با اهل بیت گام بردارد، گفت: مؤمن کسی است که محبت‌ها و کینه‌هایش به خاطر خدا باشد، اگر اینگونه باشیم، توانسته‌ایم در مسیر اهل بیت گام برداریم.

دشت‌آبادی بیان داشت: حوزه علمیه برکات زیادی را در این شهرستان داشته است و امروز در تمام مدارس و مساجد شهر و بعضی روستاها امام جماعت حضور دارد و نماز جماعت در بیشتر مساجد برگزار می‌شود.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد نیز اظهار داشت: حوزه‌های علمیه مکان‌های مقدسی هستند و باید قداست این مکان‌ها حفظ شود تا بتوانیم در راه اهل بیت گام‌های مؤثرتری برداریم.

وی افزود: کسانی که در این مکان به طلبه‌ها خدمت می‌کنند توفیقی است که خداوند نصیب آنها کرده و این توفیق الهی نصیب هر کسی نمی‌شود.

انتهای پیام/80005/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول