اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

برکات معنوی خدمت به حوزه‌های علمیه قابل شمارش نیست

استاندار اصفهان گفت: خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد که شاید این اثرات در بخش‌های دیگر وجود نداشته باشد.

برکات معنوی خدمت به حوزه‌های علمیه قابل شمارش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، در جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان، معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی و برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران و مسئولین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، مسائل و مشکلات این  حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان در این جلسه که با محوریت توسعه کمی و کیفی حوزه علمیه خواهران برگزار شد، به فعالیت‌های صورت گرفته در این رابطه اشاره کرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته به مساجد، مصلی‌ها، حوزه‌های علمیه و بقاع متبرکه در طول 4 سال تصدی مدیریت استان اصفهان در دولت دهم، مطلوب بوده است.

ذاکر اصفهانی تأکید کرد: خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد که شاید این اثرات در بخش‌های دیگر وجود نداشته باشد.

وی از توجه جدی مدیریت استان به مسائل و مشکلات حوزه‌های علمیه به ویژه بخش خواهران سخن گفت و تصریح کرد: در این بخش لازم است رسیدگی مضاعفی وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان در ادامه به نحوه تخصیص اعتبارات فرهنگی به بخش‌های مختلف اشاره کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های علمیه خواهران، بر تلاش بیشتر جهت ارتقا کمی و کیفی این حوزه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول