اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه‌های علمیه وابسته به برکت وجود امام زمان (عج) است

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه گفت:‌حوزه‌های علمیه وابسته به برکت وجود امام زمان (عج) است.

حوزه‌های علمیه وابسته به برکت وجود امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله مقتدایی چهارشنبه‌شب در جمع اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران با بیان اینکه هرکس در راه دین و علم قدم بردارد برای هر گام وی ثواب‌های بسیاری در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در حدیث شریفی آمده است که نگاه عالم عبادت است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در نامه‌ اعمال طالب علم، بهشت ثبت خواهد شد و زمین برای افرادی که به دنبال کسب علم هستند طلب آمرزش و مغفرت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طلبه بودن توفیق الهی است و شامل هرکس نمی‌شود، اذعان داشت: طلبگی افتخار بسیار بزرگی است و باید یادگیری دروس امام صادق (ع)‌ برای طلاب افتخار باشد.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه وابسته به برکت وجود امام زمان (عج) است، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال پذیرش امسال حوزه‌های علمیه خیلی خوب و بالا بوده است و همه طلاب سربازان حضرت بقیة‌الله (ع) هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پایان تصریح کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که در برخی از نقاط و روستاهای کشور هنوز عده‌ای از افراد نماز خواندن و احکام الهی را نمی‌دانند و طلاب وظیفه دارند برای ترویچ علوم دینی و معارف الهی به این مناطق اعزام شوند.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول