اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

کمک یک میلیارد و 200 میلیون ریالی حامیان به ایتام طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از کمک یک میلیارد و 200 میلیون ریالی حامیان به ایتام طارمی خبر داد.

کمک یک میلیارد و 200 میلیون ریالی حامیان به ایتام طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس آیات نازل شده و روایات نقل شده قرآن کریم و پیشوایان معصوم (ع) موضوع سرپرستی کودکان یتیم را از بهترین و پسندیده‌ترین امور به حساب آورده و مؤمنان را در این راستا راهنمایی و تشویق می‌کردند.

وی با اشاره به نحوه رفتار با ایتام و رسیدگی به آنها افزود: یکی از مهمترین محاسن اخلاق ، سرپرستی ایتام و تفقد و محبت نسبت به آنان است .

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد طارم نیز در راستای رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت ایتام نسبت به اجرای طرح اکرام ایتام اقدام کرده است، افزود: کمیته امداد با اجرای طرح اکرام ایتام اقدام به بهره‌گیری از مشارکت خیرین و حامیان در این زمینه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 197 یتیم زیر پوشش کمیته امداد طارم هستند، اضافه کرد: از این تعداد 102 یتیم پسر و 95 نفر دختر هستند.

صفری همچنین به همکاری 852 حامی در قالب طرح اکرام ایتام شهرستان طارم اشاره داشت و گفت: طی پنج ماه نخست امسال یک میلیارد و 224 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام طارمی کمک شده است.

وی در ادامه به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: خدمات فرهنگی کمیته امداد شامل پرداخت هزینه تحصیل به دانش‌آموزان، برگزاری دوره‌های آموزشی و ... است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم همچنین به پرداخت هزینه پوشاک به مددجویان طارمی خبر داد و گفت: طی پنج ماه نخست امسال 131 میلیون و 600 هزار ریال هزینه پوشاک به 395 دانش‌آموز طارمی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر حمایت‌های امداد از دانش‌آموزان این نهاد تصریح کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی نیز از دیگر خدمات امداد در حمایت از این گروه است.

صفری اذعان داشت: هدف از برگزاری اردوهای دانش‌آموزی ارتقای سطح نشاط و شادابی دانش‌آموزان و تقویت روحیه جمعی آنها است.

انتهای پیام/73005/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول